Cytat Zamieszczone przez michalab Zobacz posta
Świadomość tego, że to błąd, który może drogo kosztować chyba nie każdy kupujący te bilety musiał mieć, sama cena biletu w to czy inne miejsce jeszcze o tym nie świadczy.
To może być jakiś tam argument dla sądu (jeśli spór miałby się tak zakończyć), ale rozmawiamy tutaj między sobą, prywatnie.
Temida jest ślepa, ja na szczęście nie.
To, co tutaj uprawiacie (nie pierwszy raz zresztą, dlatego poniżej trochę wchodzę w dygresję), to jest nazwyklejsze naginanie faktów do wygodnej dla was teorii.

Co mnie najbardziej bawi - ci sami ludzie często narzekają na poziom obsługi klientów w Polsce (nieuznawanie gwarancji pod byle pretekstem, tzw. "dupochrony" /nie zawsze zgodne z prawem/ w regulaminach itp.).

Przyjmijcie wreszcie do wiadomości, że kultura w handlu (i nie tylko) zależna jest od postawy obu stron interesu.
Dopóki istnieć będą tacy "nieświadomi" bezwzględni wykorzystywacze okazji, dopóty nie będzie "jak na zachodzie". Nie stać nas na to.

Sto sprzedanych grubo poniżej kosztów biletów linia lotnicza wytrzyma, ale kilkadziesiąt tysięcy już niekoniecznie.