Ostatnio edytowane przez Lulu1988 ; 15-07-2012 o 22:18
Zestaw na ciężkie czasy: 3 puszki z konserwą - w tym jedna przeterminowana, 6 słoików z ogórkami, 4 latarki i krótkofalówki.
Chłopaki!!Wy tu gadacie o pierdołąch, a ja dalej nie wiem czy zamienić 35L na 50L czy na 24-70L + 50 1.4![]()
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
Miałem już dwie sztuki!!!to nie rozwiązuje sprawy!
![]()
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
Wiesz co, miałem na cropie i jedną i było to moje ulubione szkło. Potem na 5D jakoś mi nie leżało bo ani to portretówka ani szeroko i w dodatku miałem 24-70 i on był częściej zapięty. Teraz jak pracuje samymi stałkami to stwierdzam, że niepotrzebnie się pozbyłem tego szkła, daje naturalna perspektywe, a 35L to ani szeroko ani wąsko.
E tam musi, chce po prostu :Plecz wcześniej musi pozawracać gitarę tutaj na forum, na szczęściej nie każdy
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
Powinieneś rozmawiać z wróżką, serio. :-)
Tak po mojemu do ślubnego reportażu: 24+50 lub 35+85, zależnie od preferencji co do podejścia - czy wolisz pracować blisko i występować na zdjęciach jako część wydarzenia, czy też lubisz stać trochę dalej i obserwować bez wchodzenia w środek. Ewentualnie 24+85 jeśli wolisz bardziej ekstremalnie, połączyć obie metody i mieć bardziej wyraziste zdjęcia. 35 i 50 mm to takie obiektywy, którymi można zrobić całą imprezę bez zamieniania szkieł na inne - są dość bezpieczne jeśli chodzi o kąt widzenia i trudno nimi zrobić krzywdę fotografowanym osobom. Zooma bym sobie naprawdę odpuścił - jeśli Twoja obawa wynika z tego czy ze stałkami nie będzie Ci brakowało szybkiej zmiany ogniskowej, to nie powinieneś się martwić - z 35 lub 50 na jednym korpusie spokojnie dasz sobie radę.