Dodam jeszcze, że bez problemu serwisowałem w DE właśnie niemal dwuletni sprzęt z ichniejszej dystrybucji. Oczywiście za darmo
Dodam jeszcze, że bez problemu serwisowałem w DE właśnie niemal dwuletni sprzęt z ichniejszej dystrybucji. Oczywiście za darmo
Body, stałki, zoomik
OK, ale odpowiedzialność konsumencka sklepu to jednak nie to samo co gwarancja i pojawia się tu jednak kwestia uznaniowości (dziś jest tak, jutro może być inaczej bo ktoś stwierdzi że za dużo to kosztuje. A można by, po prostu, napisać dokładnie skąd się bierze ten drugi rok ochrony i na czym ona polega.
Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj
W znanych mi sklepach niemieckich nie ma problemu z naprawą w drugim roku, nie objętym gwarancją Canona. Sklep pośredniczy w wysyłce do serwisu.
Może ktoś wskaże taki przypadek w wykonaniu, któregoś z polskich sklepów?
Uważam, że poważnym argumentem za zakupem u TIPa są właśnie owe dwa lata realnej gwarancji niemieckiego sklepu.
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200