Szanowni użytkownicy.

Ze zdziwieniem przeczytaliśmy niepochlebne wypowiedzi użytkowników, którzy zapewne nigdy nie kupowali w naszym sklepie, a jednak wypowiadają się w sposób sugerujący jednoznacznie, że cyfrowe.pl na pewno będzie działało na niekorzyść Klienta czy też nie potrafimy obchodzić się ze sprzętem.

Być może wypowiedzi wynikają z nieprzyjemnych doświadczeń podczas zakupów w różnych niszowych czy "garażowych" sklepach, na allegro czy transakcjach pomiędzy osobami prywatnymi zawieranymi w miejscach publicznych (takie transakcje robi się aby kupiec nie mógł 'nękać' sprzedającego jakby coś było nie tak). Tak to jest, jeśli coś jest tańsze to często jest i gorsze czy bardziej ryzykowne.

Mogę jednoznacznie stwierdzić, że od zawsze nasze procedury postępowania w tych przypadkach są jednoznaczne. Jeśli klient kupił sprzęt i coś z nim jest nie tak od razu po zakupie i zgłasza nam to do 10 dni to jeśli tylko istnieje taka możliwość wymieniamy sprzęt od ręki (wyjątek: ewidentne uszkodzenia mechaniczne tj. np. roztrzaskane body). Nie ma tu znaczenia czy dostawa była kurierem czy odbiór w naszym sklepie. Sklepy nie są po to aby kogoś "wywieźć w pole" bo to bez sensu, choćby z powodu wysokich kosztów prowadzenia sklepów. Sklepy są dla Klientów, którzy lubią zamówić przez Internet ale odebrać i sprawdzić sprzęt osobiście. Nikogo nie zmuszamy do korzystania ze sklepów i dajemy nawet darmowy transport za zakupy >1500 zł.

Co do samego kartonu, to karton zewnętrzny tych zestawów jest zrobiony z tak cienkiego i wiotkiego papieru, że chwycenie tego rękami może spowodować nieodwracalne wgniecenia. Nie chce nam się wierzyć aby taki zestaw mógł upaść a nawet jeśli, to wewnętrzne kartony od body i obiektywu wystarczająco dobrze zabezpieczają aparat, obiektyw czy ładowarkę. Faktem jest, że pracownik nie powinien był wydawać kartonu w takim stanie…

Czekamy na kontakt od użytkownika Moon2 bo jak dotychczas nie dotarł do nas email i/lub zgłoszenie telefoniczne. Sprawdzimy zestaw na miejscu w sklepie a zestawów 5D+24-70 mamy wystarczająco dużo aby wymienić je od ręki jeśli zajdzie taka potrzeba.

Wszystkich sceptycznie wypowiadających użytkowników zapraszamy do zakupów właśnie w cyfrowe.pl aby mogli przekonać się osobiście o naszej jakości obsługi :-)