Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: 5D mII i 24-70

  1. #11
    Uzależniony
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    850

    Domyślnie

    10 dni jest tylko na zakup przez internet z przesyłką do domu.
    - i po to są te odbiory w sklepach aby ominąć możliwość zwrotu. Taki kruczek, na który jeszcze wielu się złapie.

    Przy przesyłce do domu paczka nie powinna nosić śladu uszkodzenia.
    Jeżeli jest uszkodzona nie odbieramy od kuriera, piszemy protokół, robimy zdjęcia uszkodzeń itp. (i nie ważne że kurierowi zazwyczaj się śpieszy)
    Po odbiorze uszkodzonej paczki (podpis na liście przewozowym), zapomnij o jakiejkolwiek reklamacji.

    Te opakowanie które odebrałeś na miejscu, nosi ślady "złego traktowania"
    i nie dziwię się że obiektyw ma coś nie tak z mechaniką.

    Reklamuj cały zestaw, ale musisz mieć twardą "d....", nie zdziwię się nawet jak wmówią Tobie że to Ty uszkodziłeś paczkę, a jak odbierałeś była ok.

    Pochwal się jak sprawa się zakończy.

  2. #12
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    4

    Domyślnie

    Jutro napiszę co udało mi się załatwić, ale cała sprawa była dziwna od samego początku.
    Kurde od piątku nie daje mi sprawa spokoju..

  3. #13
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2006
    Miasto
    Bydgoszcz.
    Posty
    3 468

    Domyślnie

    E, ten czy inny moderator..za takie błędy nie ma kar.Prawdopodobnie kolega nie potwierdził rejestracji pierwszej mailem, więc nie uzyskał uprawnień do pisania,zamiast się zwrócić do moderatora założył drugie konto .Sprawa jest w trakcie..Oczywiście pozostanie tylko jedno konto.

  4. #14
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    4

    Domyślnie

    Tak nie aktywowałem moje pierwsze konto, co wydało mi się dziwne, ponieważ jednego posta mogłem napisać. Tak czy siak z tego acc będę pisał.

  5. #15
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    Dziwne jest, że odebrałeś w sklepie w takim uwalonym kartonie nie sprawdzając sprzętu dokładnie na miejscu...
    Coś czuję, że będzie chryja bo jak karton z aparatem zaliczył glebę dzięki jakiemuś pracownikowi to nie sądzę, żeby był chętny aby się do tego przyznać :/
    Kuriera nie pociągną do odpowiedzialności skoro sami paczkę odebrali więc jeżeli będzie miał za to beknąć ktoś z pracowników to pewne jest, że oberwie nie kto inny jak...

    ...klient.

    Nie licz, że w sklepie się ktoś przyzna. A jak nie to, nie chcę krakać, ale możesz mieć spory problem z udowodnieniem, że sam nie uszkodziłeś aparatu...
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  6. #16
    Początki nałogu Awatar Viqy
    Dołączył
    Sep 2007
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    49
    Posty
    407

    Domyślnie ?

    Odebrałeś w sklepie i widząc taki karton nie sprawdziłeś zawartości przy sprzedawcy ? No cóż ... sam się prosiłeś.
    Zresztą, sprawa trochę dziwna. Kupowałem wielokrotnie w cyfrowe.pl i zawsze handlowiec sam otwierał pudełko pokazując wszystkie elementy i sprawdzając jednocześnie czy jest komplet.

    Podejdź do nich i pogadaj. Na szczęście pracują tam normalni ludzie, a nie handlarze rodem z bazaru. Jak do tej pory zawsze sporne sprawy załatwiali na korzyść klienta.

    Życzę powodzenia !

  7. #17
    Dopiero zaczyna PREMIUM member Awatar Cyfrowe.pl
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    20

    Domyślnie

    Szanowni użytkownicy.

    Ze zdziwieniem przeczytaliśmy niepochlebne wypowiedzi użytkowników, którzy zapewne nigdy nie kupowali w naszym sklepie, a jednak wypowiadają się w sposób sugerujący jednoznacznie, że cyfrowe.pl na pewno będzie działało na niekorzyść Klienta czy też nie potrafimy obchodzić się ze sprzętem.

    Być może wypowiedzi wynikają z nieprzyjemnych doświadczeń podczas zakupów w różnych niszowych czy "garażowych" sklepach, na allegro czy transakcjach pomiędzy osobami prywatnymi zawieranymi w miejscach publicznych (takie transakcje robi się aby kupiec nie mógł 'nękać' sprzedającego jakby coś było nie tak). Tak to jest, jeśli coś jest tańsze to często jest i gorsze czy bardziej ryzykowne.

    Mogę jednoznacznie stwierdzić, że od zawsze nasze procedury postępowania w tych przypadkach są jednoznaczne. Jeśli klient kupił sprzęt i coś z nim jest nie tak od razu po zakupie i zgłasza nam to do 10 dni to jeśli tylko istnieje taka możliwość wymieniamy sprzęt od ręki (wyjątek: ewidentne uszkodzenia mechaniczne tj. np. roztrzaskane body). Nie ma tu znaczenia czy dostawa była kurierem czy odbiór w naszym sklepie. Sklepy nie są po to aby kogoś "wywieźć w pole" bo to bez sensu, choćby z powodu wysokich kosztów prowadzenia sklepów. Sklepy są dla Klientów, którzy lubią zamówić przez Internet ale odebrać i sprawdzić sprzęt osobiście. Nikogo nie zmuszamy do korzystania ze sklepów i dajemy nawet darmowy transport za zakupy >1500 zł.

    Co do samego kartonu, to karton zewnętrzny tych zestawów jest zrobiony z tak cienkiego i wiotkiego papieru, że chwycenie tego rękami może spowodować nieodwracalne wgniecenia. Nie chce nam się wierzyć aby taki zestaw mógł upaść a nawet jeśli, to wewnętrzne kartony od body i obiektywu wystarczająco dobrze zabezpieczają aparat, obiektyw czy ładowarkę. Faktem jest, że pracownik nie powinien był wydawać kartonu w takim stanie…

    Czekamy na kontakt od użytkownika Moon2 bo jak dotychczas nie dotarł do nas email i/lub zgłoszenie telefoniczne. Sprawdzimy zestaw na miejscu w sklepie a zestawów 5D+24-70 mamy wystarczająco dużo aby wymienić je od ręki jeśli zajdzie taka potrzeba.

    Wszystkich sceptycznie wypowiadających użytkowników zapraszamy do zakupów właśnie w cyfrowe.pl aby mogli przekonać się osobiście o naszej jakości obsługi :-)

  8. #18
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Jeśli faktycznie wymieniacie w ciągu 10 dni wadliwy towar nawet jeśli odbiór był w sklepie to tylko pogratulować :-)

  9. #19
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jul 2011
    Miasto
    Kraków
    Posty
    48

    Domyślnie

    I tak powinno być w każdym sklepie! Gratuluję podejścia do klienta.

  10. #20
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cyfrowe.pl Zobacz posta
    /ciach/

    Mogę jednoznacznie stwierdzić, że od zawsze nasze procedury postępowania w tych przypadkach są jednoznaczne. Jeśli klient kupił sprzęt i coś z nim jest nie tak od razu po zakupie i zgłasza nam to do 10 dni to jeśli tylko istnieje taka możliwość wymieniamy sprzęt od ręki (wyjątek: ewidentne uszkodzenia mechaniczne tj. np. roztrzaskane body). Nie ma tu znaczenia czy dostawa była kurierem czy odbiór w naszym sklepie. Sklepy nie są po to aby kogoś "wywieźć w pole" bo to bez sensu, choćby z powodu wysokich kosztów prowadzenia sklepów. Sklepy są dla Klientów, którzy lubią zamówić przez Internet ale odebrać i sprawdzić sprzęt osobiście. Nikogo nie zmuszamy do korzystania ze sklepów i dajemy nawet darmowy transport za zakupy >1500 zł.
    No ale sęk w tym, że najprawdopodobniej ładowarka i obiektyw są właśnie uszkodzone mechanicznie...
    Ja nie mówię, że sklep zły, ale nie znam sklepu który przyjmie do reklamacji towar uszkodzony mechanicznie właśnie...
    Sprawa się rozbija o to, że jeżeli jest to uszkodzenie mechaniczne (a tak jest najprawdopodobniej) to użytkownik MooN2 twierdzi, że w takim stanie sprzęt zakupił. No ale na dowód ma tylko zniszczony karton który jak twierdzi (nie zakładam z góry, że ma rację) w takim stanie już otrzymał.
    Jeżeli sprzęt jest uszkodzony mechanicznie od prawdopodobnego upadku praktycznie niemożliwe jest aby klient udowodnił, że taki sprzęt już zakupił...

    Cytat Zamieszczone przez Cyfrowe.pl Zobacz posta
    Co do samego kartonu, to karton zewnętrzny tych zestawów jest zrobiony z tak cienkiego i wiotkiego papieru, że chwycenie tego rękami może spowodować nieodwracalne wgniecenia. Nie chce nam się wierzyć aby taki zestaw mógł upaść a nawet jeśli, to wewnętrzne kartony od body i obiektywu wystarczająco dobrze zabezpieczają aparat, obiektyw czy ładowarkę. Faktem jest, że pracownik nie powinien był wydawać kartonu w takim stanie…

    /ciach/

    Wszystkich sceptycznie wypowiadających użytkowników zapraszamy do zakupów właśnie w cyfrowe.pl aby mogli przekonać się osobiście o naszej jakości obsługi :-)
    To prawda, że kartony od kitów są śmiesznie wykonane i nie problem go uszkodzić.
    Zgodzę się też, że wewnętrzny biały karton powinien zabezpieczyć w miarę dobrze traktowaną paczkę (40D do serwisu wysyłałem w tym właśnie kartonie i również w nim do mnie wrócił i sprzęt działał )
    No ale wydał taki karton - znaczy tak twierdzi MooN2.
    Jeżeli pracownik przyzna, że wydał karton w takim stanie a się okaże, że sprzęt jest uszkodzony mechanicznie, to co?
    Przyjmiecie zwrot?

    Z chęcią będę śledził ten wątek i perypetie owego zestawu 5D2 + 24-70
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •