Kolorystyka zdjęć znanych reporterów.

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ToBe
    Dopiero zaczyna
    • 2011
    • 28

Kolorystyka zdjęć znanych reporterów.

Siema,
    na wstępie powiem że jestem początkującym fotografem, więc trochę wyrozumiałości będzie mile widziane
    Przechodząc do tematu mojego problemu, chciałbym się spytać jak uzyskać żywe, ale i naturalne kolory np. jakie prezentuje John Stanmeyer
    John Stanmeyer is an award-winning photographer, filmmaker, and educator, dedicated to social, humanitarian, and political issues that define our times.

Wiem że kluczową rolę pełni światło, ale mi chodzi o stronę obróbki graficznej.
    http://marcin-ciesluk.blogspot.com/
  • zaitsev
    Pełne uzależnienie
    • 2008
    • 1660

Na tych zdjęciach nie ma jakiejś nietypowej kolorystyki. Raczej obróbka globalna na RAWach. Nie wiem czy akurat tutaj, ale łatwości w obróbce sprzyja pucha FF (albo APS-H), jasne szkła, oczywiście światło, a najważniejsze - poprawnie naświetlone zdjęcie, umiejętności i wyczucie fotografa.
    @Edit: co nie znaczy oczywiście, że bez FF i L-primes się nie da takich fot robić.
    Samemu do tego trzeba dojść. Na szczęście.
    Ostatnio edytowany przez zaitsev; 18103.

Komentarz

• photographus
      Początki nałogu
      • 2007
      • 434

Żadnej wielkiej obróbki, podobnie jak poprzednik - nie zauważyłem Ekspozycja i warunki oświetleniowe mają podstawowe znaczenie. O "oku" fotografa nie wspominam, bo to raczej oczywiste
      pozd®ówka
      regulamin pkt 8

Komentarz

• dinderi
        Pełne uzależnienie
        • 2009
        • 3028

Zamieszczone przez zaitsev
        Na tych zdjęciach nie ma jakiejś nietypowej kolorystyki. Raczej obróbka globalna na RAWach. Nie wiem czy akurat tutaj, ale łatwości w obróbce sprzyja pucha FF (albo APS-H), jasne szkła, oczywiście światło, a najważniejsze - poprawnie naświetlone zdjęcie, umiejętności i wyczucie fotografa.