Mini studio- fotografia produktowa

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Wicoor
    • 2012
    • 8

Mini studio- fotografia produktowa

Witam serdecznie, jestem początkujący jeśli chodzi o fotografię, do tej pory pory robiłem amatorskie zdjęcia do sklepu internetowego miałem do dyspozycji w miarę dobry sprzęt, ale teraz chciałbym zrobić sobie w mieszkaniu takie mini studio, żeby móc robić zdjęcia chociaż takie jak do tej pory:

pomóżcie mi proszę dobrać do tego sprzęt. Chodzi mi o to żeby udało mi się zrobić to naprawdę po kosztach. Szukam cały czas na allegro różnych lamp z parasolkami itd, ale nie chce się potem nadziać i kupić mega szajs, którym nie zrobię dobrze oświetlonego produktu.
  • KUBAwo
    Początki nałogu
    • 2008
    • 449

ile chcesz wydać $ ?
    i co już masz ?
    5D, 15-30 3.5-4.5, 28 1.8, 50 1.4, 85 1.8, 180 2.8

Komentarz

• Wicoor
      • 2012
      • 8

Nie mam nic. Niestety do tej pory robiłem zdjęcia nie na swoim sprzęcie, a teraz nie będę mógł już z niego korzystać. Nie mam nawet statywu:P Moim body 40D i Canonem 50mm f1,8 mam nadzieję narazie się posiłkować. Ponieważ potrzebuję sprzętu na mieszkaniu od 1 marca to na już mogę skołować kwotę około 1000zł. Potem najwyżej dokupię coś lepszego ale rozumiesz, potrzebuję czegoś na już dlatego taki ograniczony mam budżet. Mam nadzieję że w moim krytycznym przypadku da się coś poradzić
      Ostatnio edytowany przez Wicoor; 43897.

Komentarz

• tomidlo
        Dopiero zaczyna
        • 2008
        • 17

Jak szukasz czegoś taniego to zobacz link poniżej: