Chcę kupić 50d , odwiedźcie mnie od tego i polećcie 40d

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • M2SC
    Dopiero zaczyna
    • 2010
    • 16

Chcę kupić 50d , odwiedźcie mnie od tego i polećcie 40d

Witam chce zakupić cyfrowe body canon pod uwagę biorę tylko 40d i 50d , dotychczas cały czas myślałem o 50d ( bo środki mi pozwalają) ale ostatnio przeglądając allegro i patrząc na ceny stwierdziłem że za to kupię 40d plus tamrona 17-50 i pewnie trochę zostanie jeszcze. Jestem amatorem , rocznie robię jakieś 1,5k zdjęć , głównie samoloty , trochę rodzinnych i makro.
    Nie używam wysokich iso (400 max w 98 % przypadkach), zależy mi na sprawnym fokusie, poza tamronem body będzie współpracowało z tamronem 70-300 vc i tamronem 90 2.8 macro
    Poproszę o poradę
  • jacek_73
    Pełne uzależnienie
    • 2010
    • 2587

Bierz czterdziestkę i tamrona

...albo poczekaj!

...może lepiej 50D

Pozdrawiam
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

Komentarz

• M2SC
      Dopiero zaczyna
      • 2010
      • 16

ale pomogłeś :P

Komentarz

• najeli
        Uzależniony
        • 2008
        • 992

50tka ma wyższe iso, dużo lepszy wyświetlacz i mikroregulację back/front focusa.
        Doskonale sobie radzę bez tego :P Ani przez chwilę nie żałowałam, że nie wzięłam 50tki. Ale nie jestem w stanie stwierdzić, czy żałowałabym jakbym ją wzięła :P

Przy Twoich szkłach (rozumiem, że najszerzej masz 70mm) brałabym 40 + szkło.
        www.najeli.pl * fb.com/najeli.fotografia
        C5 * C5d * C40d * C17-40/4L * C50/1.4 * C85/1.8 * C100/2.8L * C70-200/4L * Samyang 8mm * 430exII

Komentarz

• M2SC
          Dopiero zaczyna
          • 2010
          • 16

tak w tej chwili najszerzej 70 ale pewnie teZ kupie jakiegos spacerniaka typu 18-135 za jakis czas

Komentarz

• PioterD
            Początki nałogu
            • 2010
            • 270