Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
nowart, nie ma racji w tym, że kupując w tradycyjnym sklepie to do nas należy wybór czy żądamy naprawy czy wymiany na nowy. Zwrotu kasy można jednak żądać dopiero wtedy, gdy to, czego żądaliśmy początkowo jest niewykonalne lub skutkuje dla sprzedawcy zbyt wysokimi kosztami. To jest oczywiste i wystarczy poczytać ustawę, bo o orzecznictwie już nawet nie wspomnę. Jako sprzedający powinieneś wiedzieć o takich sprawach.
Dziękuję za końcowe pouczenie tato. Przyzwyczaiłem się do Twoich docinek pod swoim adresem, szkoda jedynie, że tak nieporadnych i nie mających nic wspólnego z rzeczywistością.
Ale przejdźmy do sedna sprawy. Żeby było łatwiej, wypunktowałem wszystkie najważniejsze informacje o których wspomniał przedmówca odsiewając nieistotne informacje.
Proszę o wskazanie palcem, jak dziecku, w którym miejscu autor, któremu wypomniałeś niewiedzę wspomniał o tym, iż "kupując w tradycyjnym sklepie to do nas należy wybór czy żądamy naprawy czy wymiany na nowy"

Cytat Zamieszczone przez dreamstorm Zobacz posta
-Niezgodność towaru z umową nie obliguję sprzedawcę do wymiaru towaru na inny.
-Sprzedawca ma obowiązek przyjąć zwrot i oddać kasę albo wymienić na nowy jeśli towar był zakupiony poza siedzibą firmy (np. przez Internet)
-Jeśli poszedłeś do sklepu i kupiłeś obiektyw to sprzedawca nie musi Ci wymieniać na inną sztukę ani oddawać kasy, jeśli tą można naprawić. -Dopiero jeśli okaże się, że "naprawa" nie przynosi skutku, możesz zażądać zwrotu kasy lub wymiany na nowy.