Można jeszcze taniej.Opanowanie do perfekcji PS daje akceptowalne efekty.
Można jeszcze taniej.Opanowanie do perfekcji PS daje akceptowalne efekty.
Dawniej A1, F1N, EOS 50, 5, 3, 10D, 7D, 5D MARK I i II i III , N F-601, 801s , M DYNAX 505si , 7000 i 8000i , P K1000, ME SUPER, SUPER A , PROGRAM A, Fuji X-E1, X-T1, X-T2 , Nex5, A7 I i II obecnie: A7 IV , Nikon J1, Canon F1N , Kodak SIX20 , WELTI Ic i M42 moja strona II MM II IG II FB II 35photo II 500px II 1x.com
Nie wydaje mi się. DualPixel i af oparty na nim zdaje się był wymyślony do kamer filmowych serii C.
Oceniając to co Canon robi na rynku, można powiedzieć, że jest jak szwajcarski zegarek: inne są raz lepsze raz gorsze, a od Canona zawsze wiadomo czego należy oczekiwać.
Canon ma jakieś R&D i gotowe - czyli działające - rozwiązania wprowadza w swoich produktach (taka rzecz jak af face recognition juz w 5d2 bylo).
Można narzekać albo można (starać się) rozumieć strategię stojącą za systemem, akceptować jego wady i z radością mniejszą lub większą go używać. Albo przeskoczyć do innego systemu, a wyznawców C zostawić z ich wyznaniem.
Pozdrawiam!
wysłano z FRD-L19 przy użyciu Tapatalka
Ale napiszesz coś więcej o co konkternie chodzi? Znaczy jakie śmiecenie i jakie przypadki? Zawsze można zaraportować takie wybryki.
Ale odkrycie ....
Może nie uwierzysz ale da się nawet fotografować bez stabilizacji matrycy i dużej rozpiętości tonalnej.....
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
"Nie znam się, to się wypowiem" :Takie wtrącenia to IMO reakcja na przekonanie /prezentowane m.in. na tym forum/ niektórych użytkowników sprzętu Sony o tym, że technologiczna przewaga tego sprzętu automatycznie zapewnia wyższą jakość ich produkcji wytworzonej przy jego pomocy oraz że wykonywanie niektórych rodzajów fotografii nie jest już możliwe mniej zaawansowanym technologicznie sprzętem/jaki produkuje m.in. Canon/. Istnieje również przekonanie, że ta przewaga zapewni ostatecznie temu sprzętowi sukces w wielkości jego sprzedaży, co jak dotąd nie ma miejsca na oczekiwaną przez nich skalę. Po trzecie wysoki poziom technologiczny niektórych rozwiązań i elementów zawartych w tym sprzęcie niejako "z automatu" skłania do takich odniesień.
Bo dla niego najwyraźniej ta puszka Sony stanowi pod względem technologicznym punkt odniesienia, jednak uważa że pomimo istotnej przewagi technologicznej nie wszystko w tej puszce jest najlepsze.
Wygląda na to, że Ty też tak uważasz, chociaż nie zupełnie rozumiem dlaczego. Przecież A7II jest "małym i lekkim ML,z dobrą matrycą o dużej rozpiętości tonalnej z IBIS i dobrym AF".
Co chcesz do niej dodać z Canona RP?
Ostatnio edytowane przez Sunders ; 25-02-2019 o 14:19
Zdecydowałem na zmianę lustrzanek na bezlustro i chcę zmienić bagnet, dlatego rozważałem ew. przejście na system Sony. DLaczego? Sony ma już spore doświadczenie w tym temacie, sporo obiektywów a to co oferuje A7III czy A7RIII w kwestii filmowej, zakresu tonalnego matrycy i możliwości iso aktualnie mocno przewyższa możliwości eosów r czy rp, ale... No właśnie jedno wielkie ale. Pościągałem masę rawów z A7III i A7RIII i nie potrafię zaakceptować kolorów jakie mi wychodzą z LR. Lubię podbijać nasycenie a to co wychodzi o jedna wielka żółć i zieleń. Niby Sony jest bliżej prawidłowej interpretacji koloru niż Canon? Kwestia przyzwyczajenia i tylko ja wolę czerwienie i ogólne kolory canonów?
Ostatnio edytowane przez jan pawlak ; 27-02-2019 o 07:36
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/