Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 113

Wątek: 24mm 1.4 II prośba o wyjaśnienie problemu

  1. #31
    Dopiero zaczyna Awatar george
    Dołączył
    Feb 2011
    Miasto
    PL
    Posty
    49

    Domyślnie

    Co się dzieje na tym forum. Użytkownik został typowo "po naszemu" potraktowany przez serwis, czyli totalnie go olali, zapłacił za usługę, która nic nie dała, a Wy tu piszecie o jakiś "puff" że NAGLE nie działa. Żal to czytać.

    Po 1 kupujemy szkło i ma działać.
    Po 2 jeśli nie działa serwis ma to naprawić.
    Po 3 jeśli nie potrafi niech wyśle do producenta/wymieni, od tego jest gwarancja i po to kupujemy oryginalne szkła z Polskiej dystrybucji. Pobieranie opłaty za nieudolną próbę naprawy i tłumaczenie się, że szkło tak ma to jakieś żarty.
    Po 4 Jest coś takiego jak wada ukryta i ciężko w momencie zakupu niekiedy to wykryć.

    Jeśli niektórym wystarcza 10min totalne na sprawdzenie obiektywu to gratuluje (często w sklepie klient zgarbi się nad kartką i zrobi zdjęcie z bliska, co nie gwarantuje, że w plenerze np z 5 metrów dalej będzie dobrze trafiał). Osobom z takimi komentarzami chyba wypada życzyć albo podobnych przygód z serwisami albo niech się zatrudnią tam jako fachowcy.

    Osobiście poprosiłbym o pomoc prawną, jeśli w okresie gwarancji nie wywiązano się z naprawienia usterki to może jeszcze da się coś z tym zrobić. Nie byłoby dobrze gdyby firma Canon pozwalała na takie zagrania przy topowych obiektywach.

  2. #32
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    56
    Posty
    2 461

    Domyślnie

    No faktycznie, wyjście przed sklep i zrobienie zdjęcie z daleka to nie lada wyczyn. Poza tym kto powiedział, że w sklepie jest tylko 10 minut na sprawdzenie??? Ja męczyłem 85/1,8 przez blisko dwie godziny i go nie kupiłem bo miał wady. Zanim jednak poszedłem do sklepu czytałem sporo o tym obiektywie i wiedziałem na co zwrócić uwagę. Nie wyobrażam sobie sytuacji, że wchodzę do sklepu mówię poproszę ten obiektyw, płacę i wychodzę. No bez przesady, trzeba szanować swoje pieniądze.

  3. #33
    Dopiero zaczyna Awatar george
    Dołączył
    Feb 2011
    Miasto
    PL
    Posty
    49

    Domyślnie

    Dobrze, ale jeśli już kupił wadliwy to logiczne by było, że po to jest gwarancja aby go wymienili.

  4. #34
    Uzależniony Awatar RomanS
    Dołączył
    Feb 2007
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    73
    Posty
    830

    Domyślnie

    Tez nie rozumie tych wypowiedzi krytycznych wobec czlowieka ktory zalozyl ten watek, nie dosc ze mial pecha i kupil niesprawny sprzet. Serwis wady nie usunol, zaslaniajac sie jakimis listami z informacjami. Nalezy go jakos wesprzec, cos sensownego poradzic a nie miec jeszcze do niego pretensje.

  5. #35
    Coś już napisał
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    73

    Domyślnie

    wszyscy akceptują teraz wadliwy sprzęt i przyjmują za normę, a winny jest kupujący, że dał się zrobić bo nie sprawdził, nie poświęcił kilku godzin na testy itp. no to musi płacić witamy w kraju gorszego sortu

  6. #36

    Domyślnie

    mi się zawsze wydawało, że jak się płaci za topowy sprzęt to nie trzeba nic kontrolować, skoro płacisz za profesjonalny obiektyw to ma on działać profesjonalnie i tyle, bez rzadnych ale... Ciekaw jestem czy krytykujący kupując nowe auto w salonie sprawdzają wszystkie elementy, każdy przycisk, klameczkę i śrubkę, czy jednak mają zaufanie do marki?
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    "żadnych" miało być
    Ostatnio edytowane przez krystian123 ; 05-03-2011 o 18:10 Powód: Automerged Doublepost

  7. #37
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Oczywiście, że tak. Robią to w 10 minut i jeśli wtedy nie wykryją usterek to pretensje mogą mieć wyłącznie do siebie.

  8. #38

    Domyślnie

    już widzę jak wchodzisz pod samochód i sprawdzasz czy tłumik jest dobrze przykręcony

  9. #39
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    35
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mbiesiadnik Zobacz posta
    Jak dostałem obiektyw po kalibracji sprawdziłem czy ostrzy poprawnie, ale tylko z bliska. Niestety nie wpadłem na to, że zdjęcia robione z daleka będą do bani i dlatego zauważyłem problem po 3 miesiącach.
    Ignorantia iuris nocet.

  10. #40
    Bywalec
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    181

    Domyślnie

    no jak to robic taki szum bys sie wstydzil naprawiac i zawracac serwisowi glowe swoim obiektywem. kup nowy. sprzedawca jakis zarobi, serwis nie bedzie musial sie bawic w naprawe, wszyscy beda zadowoleni ;] no prawie wszyscy....
    50D/400 D /T 17-50 2.8 / C 50 1.8 / C 85 1.8 / 580Ex II i reszta gratow

Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •