mini21
Zrozum jedno że:
Na równi z zapewnieniem producenta traktuje się zapewnienie osoby, która wprowadza towar konsumpcyjny do obrotu krajowego w zakresie działalności swojego przedsiębiorstwa, oraz osoby, która podaje się za producenta przez umieszczenie na towarze swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego.Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania. Domniemanie to oznacza, iż to sprzedawca musi dowieść, że towar w momencie wydania był zgodny z zapisami umowy.
Sprawa podejścia firmy Fotojoker do klienta jest krótko mówiąc prymitywna.
Dziwię się że Firma Canon nie reaguje na zachowanie Fotojokera.Przecież takie podejście odstrasza ludzi od Firmy.
Czy nie mamy prawa do tego aby kupując towar w sklepie mieć pewność że nasze ciężko zarobione pieniądze wydajemy na towar sprawny?
I że w momencie kiedy okaże się że był on uszkodzony w chwili zakupu mieć prawo do wymiany na nowy?
Otóż mamy takie prawo!
Moja sprawa ma finał w PiH .
I wierz mi warto było tam zadzwonić i posłuchać jakie ma się prawa.