Zamawialem wczoraj (z innej branzy), potwierdzenie odbioru mojego zamowienia otrzymalem po kilkunastu minutach.
Zamawialem wczoraj (z innej branzy), potwierdzenie odbioru mojego zamowienia otrzymalem po kilkunastu minutach.
Zgadza się, potwierdzenie odbioru zamówienia też otrzymałem po kilkunastu wręcz sekundach. Wszystko było cacy, do wczoraj kiedy to nie mogłem podejrzeć statusu zamówienia i dodzwonić się (na komórkę).
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Skąd założenie że zamawiałem w niedzielę? Zamówiłem 03.06.2010 a 04.06.2010 otrzymałem telefon, o braku jednego z produktów. Więc pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne.
Wiecie jak to jest, jak człowiek wszystko robi na raz. Wpływ na mój post miał zbieg okoliczności świadczących, że coś jest nie teges. Zwłaszcza, że kupując w wielu innych sklepach internetowych problemem z kontaktem tel. nigdy nie miałem (oczywiście w normalnych godzinach pracy). Jak wszystko będzie OK, zwrócę honory sprzedawcy i wątek pójdzie do kosza, żeby nie psuć sklepowi frekwencji.
Ostatnio edytowane przez Mr_Black ; 08-06-2010 o 19:43 Powód: Automerged Doublepost
Zgodnie z obietnicą zamykam wątek, wręcz można usunąć żeby specjalnie nie zniechęcać ludzi do tego sklepu. Towar przyszedł dziś tj piątek 11.06.2010. Zwrot nadpłaty otrzymałem. Jednak niesmak pozostał głównie z powodu zerowego kontaktu. Kiedy poprosiłem o potwierdzenie nadania (poczta polska) nastąpiła olewka. Dodzwonić się nie udało, mimo kilkunastu prób. Może miałem pecha.??:
Ja również miałem miałem nieprzyjemność zamówienia w tym sklepie. Zamówienie złożone 23 lipa 2010 i od razu opłacone przelewem. W danych zamówienia jak się loguję na stronie sklepu nadal jest że nieopłacone. Próba dodzwonienia się na któryś z podanych telefonów okazała się nieudana, na maile nie odpisują na smsy też. Zero kontaktu. Zaczyna mnie to martwić i mam wątpliwości czy sklep to nie jakaś lipa.
Dopiero dziś po licznych interwencjach otrzymałem zwrot pieniędzy ze sklepu Max Foto.