Strona 15 z 28 PierwszyPierwszy ... 5131415161725 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 271

Wątek: Nowart - tanio i szybko

  1. #141
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Polecam lekturę art. 8 pkt 1 Ustawy o szczególnych warunkach, z którego jasno wynika, iż wybór należy do kupującego. Zatem to kupujący wybiera czy chce naprawy czy wymiany na nowy. Tutaj nie ma z czym polemizować.

    Jeżeli natomiast zaproponowałeś zwrot gotówki pod warunkiem "sklepowego" stanu szkła - to Twoje zachowanie zasługuje na uznanie.

  2. #142
    Początki nałogu Awatar mathom
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    45
    Posty
    428

    Domyślnie

    prawda jest taka, że mój post wyglądał trochę inaczej, został wycięty przez viteza nie wiedzieć czemu, więc uwagi o prostackich postach sobie daruj.

    a całą ta sytuację powinniście rozwiązać w sposób cywilizowany nie na forum internetowym. a jeśli się nie da normalnie to w sądzie. takie jest moje zdanie.

  3. #143
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    Polecam lekturę art. 8 pkt 1 Ustawy o szczególnych warunkach, z którego jasno wynika, iż wybór należy do kupującego. Zatem to kupujący wybiera czy chce naprawy czy wymiany na nowy. Tutaj nie ma z czym polemizować.

    Jeżeli natomiast zaproponowałeś zwrot gotówki pod warunkiem "sklepowego" stanu szkła - to Twoje zachowanie zasługuje na uznanie.
    Proszę uprzejmie:
    cyt: "jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy, chyba , że wymiana lub naprawa są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów(...)"
    Nie ma słowa o zwrocie gotówki. Są dwie opcje do wyboru - naprawa lub wymiana na nowy. Zgadza się?

    Zwrot gotówki zaproponowałem po zapytaniu czy zestaw nosi JAKIEKOLWIEk ślady użytkowania. Było to przed 3 dniami podczas wspomnianej, wieczornej rozmowy zanim to jeszcze pani Lucyna postanowiła rozpętać tę awanturę. Oczywiście na to przystała i w piątek szkło miało zostać wysłane.
    Jednakże po raz kolejny decyzja się zmieniła i - zapewne dowiadując się , jaka jest obecnie różnica w cenie szkła na rynku a kwotą jaką za nie zapłaciłą i jaką to otrzyma spowrotem - właścicielka postanowiła, że szkła nie zwróci.

    Natomiast Twoje słowa uznania są tu niepotrzebne i trochę na wyrost. Powiedziałeś już swoje przychylając się nawet do perfidnego i krzywdzącego stwierdzenia kolegi mathom. Na zrozumienie zatem nie liczę bo wiadomym jest, iż to sprzedawca zawsze będzie na straconej pozycji choćby stały za nim wszystkie ustawy prawa handlowego.

  4. #144
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    W tym co napisałeś przed południem nie było słowa o możliwości wymiany na nowy.
    Ja tam widziałem wyłącznie odsyłanie do serwisu.

    EOT z mojej strony.

  5. #145
    Początki nałogu Awatar mathom
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    45
    Posty
    428

    Domyślnie

    Kolego nowart, 95% sprzedawców w tym kraju kieruje się niestety tą zasadą. Po szczegółowym elaboracie koleżanki można było odnieść też takie wnioski co do tej sytuacji. Jak jest na prawdę - wiesz tylko Ty i Ona. Jeśli faktycznie masz rację i to jest jakaś manipulacja to sorry jeśli Cię uraziłem. Masz rację, że ludzie na forach potrafią skutecznie opluć i zlinczować sprzedawców.
    IMHO zwrot kasy jest w tej sytuacji jedynym sensownym i czystym rozwiązaniem tej sytuacji i świadczy na plus o Twoim podejściu do klienta. pozdr.

  6. #146
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Wystarczy czytać uważniej i mieć choćby odrobinę CHĘCI do zrozumienia drugiej strony. Napisałem wyrażnie wczoraj w nocy w pierwszym poście na ten temat, iż:
    "Powtarzam publicznie to co napisałem w PM - proszę o wysyłkę szkła, prosiłem już o to 2 dni temu podczas wieczornej rozmowy telefonicznej.
    Jeśli szkło nie będzie uszkodzone to otrzymasz spowrotem pieniądze i na tym nasza współpraca definitywnie się zakończy !"

    Ale jakże to znamienite dla internetowych społeczności - powiedzieć odrobinę za dużo, bez zaznajomienia się ze szczegółową opinią obu stron, opierając się na emocjonalnych,obłudnych kłamstwach, obsmarować kogoś gównem po czym machnąć lakoniczne "eot z mojej strony".

  7. #147
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Mówimy o 2 różnych rzeczach.
    Po drugie - zdajesz się nie zauważać, iż starałem się nie wypowiadać konkretnie co do tego przypadku.

    I na 100% kończę już wpisy w tym wątku. Dla siebie wnioski w każdym razie wyciągnąłem.

  8. #148
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mathom Zobacz posta
    Kolego nowart, 95% sprzedawców w tym kraju kieruje się niestety tą zasadą. Po szczegółowym elaboracie koleżanki można było odnieść też takie wnioski co do tej sytuacji. Jak jest na prawdę - wiesz tylko Ty i Ona. Jeśli faktycznie masz rację i to jest jakaś manipulacja to sorry jeśli Cię uraziłem. Masz rację, że ludzie na forach potrafią skutecznie opluć i zlinczować sprzedawców.
    IMHO zwrot kasy jest w tej sytuacji jedynym sensownym i czystym rozwiązaniem tej sytuacji i świadczy na plus o Twoim podejściu do klienta. pozdr.
    Wiesz co jest w takich sytuacjach najgorsze dla sprzedawcy? Podejście kupującego na zasadzie "skoro nic nie mogę zdziałać zgodnie z prawem, skoro sprzedawca nie chce się ustosunkować do moich rządań (mimo, że ma do tego prawo, w końcu zaproponowałem naprawę w serwisie i wszelką pomoc w tej kwestii a wymiana na nowy wiąże się nietety z ogromnymi kosztami z mojej strony) to obsmaruję go gównem na forum, na którym jest ceniony i znany. Wtedy się ugnie i zrobi co tylko sobie zażyczę..." Znam takich ludzi aż za dobrze śledząc aktywnie forumowe społeczności i związane z nimi odwieczne problemy. Opłuć kogoś łatwo i przyjemnie ...

    Dlatego w wątku tym tak mało wpisów. KAŻDEGO kupującego (jeśli jest zadowolony ze współpracy) proszę o nieumieszczanie opinii i podziękowań w tym wątku. Już od dawna. Wystarczy mi zadowolenie z jego strony, uśmiech na twarzy i radość ze sprzętu. Wiem bowiem kogo te wątki przyciągają i już nie raz był on czyszczony z regularnych wizyt etatowych troli,którym nie w smak, iż ktoś jest szanowany i chwalony.
    Oczywiście o nieumieszczanie opinii negatywnych nikogo prosić nie śmiem i jeśli ktoś miał taką potrzebę to jak widać powyżej nie wahał się jej zamieścić.
    Nie ukrywam, że zgrzytów nie miałem bo któż ich nie ma - chyba tylko ten, co nic nie robi...

    Po raz ostani dziękuję za tę przemiłą i konstruktywną rozmowę.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    Mówimy o 2 różnych rzeczach.
    Po drugie - zdajesz się nie zauważać, iż starałem się nie wypowiadać konkretnie co do tego przypadku..
    Oczywiście. Zauważyłem to wyraźnie o znamiennych słowach :

    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    Nie ma nic gorszego niż sprzedawca, który nie zna prawa i usiłuje unikać odpowiedzialności.
    Piszę to ogólnie, ale po jednej z wypowiedzi "bohatera" tego wątku odnoszę wrażenie, że w tym przypadku tak właśnie jest.
    I chyba kolega mathom bardzo dobrze podsumował.
    ale oczywiście nie odnosiło się to do tego konkretnie przypadku prawda...?
    smutne to wszystko , że aż ręce opadają...
    Ostatnio edytowane przez nowart ; 30-05-2010 o 21:17 Powód: Automerged Doublepost

  9. #149
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Skoro się bawisz w cytowanie to przejrzyj jeszcze inne moje wypowiedzi!!

  10. #150
    Uzależniony Awatar Selena
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Małopolska
    Posty
    502

    Domyślnie

    To może skoro o mijaniu się z prawdą mowa to może uściślijmy:

    1. Kto jako warunek realizacji transakcji postawił odbiór osobisty ?

    2. Jak jest wypisany paragon z niemieckiego sklepu - tylko kwota brutto , czy tak jak być powinno, czyli kwota netto, wartość podatku i kwota brutto ?

    3. Dlaczego moja propozycja wysłania zdjęć na dowód faktycznych problemów ze sprzętem, została kategorycznie odrzucona ?

    4. Tak, zostało "ustalone" w czymś co "rozmową" trudno nazwać, ale przed kolejnymi inwektywami którymi zostałam uraczona na PM.

    5. Dlaczego wysłanie prawidłowo wypełnionego paragonu jest takim problemem ?

    6. I może rzecz banalna, ale ... jaka była wtedy pogoda ? Deszczowa jak ja twierdzę , czy słoneczna o czym w rozmowie tel. sprzedawca mnie przekonywał ?

    W zaistniałej sytuacji liczenie na dobrą wolę sprzedawcy, dla mnie mija się z celem.
    O poziomie i kulturze wypowiedzi sądzę, że czytający zdanie sobie już wyrobili.

    Wielokrotnie miałam okazję do kontaktów z forumowiczami sprzedając (rzadziej) lub kupując różne drobiazgi, czy rzeczy całkiem poważne i niekoniecznie tanie. Wiem jedno, nie mam sobie nic do zarzucenia. O mojej uczciwości mogło się przekonać wiele osób.

Strona 15 z 28 PierwszyPierwszy ... 5131415161725 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •