http://www.e-csi.pl/pl/e_serwis.html
Po nr seryjnym sprawdzisz tylko czy był w serwisie oraz czy był naprawiany gwarancyjne czy po gwarancji
http://www.e-csi.pl/pl/e_serwis.html
Po nr seryjnym sprawdzisz tylko czy był w serwisie oraz czy był naprawiany gwarancyjne czy po gwarancji
/ 6d / C15mm Fisheye / C17-40 / C50 1.8 STM / C135 2.0 / Fujifilm x100s / 430EX II / 2x YN685 / Voigtlander Bessa R4a + 21mm f4 + 35mm f2.5
http://adamlakomy.pl - PORTFOLIO
http://photoskateboarding.blogspot.com - skate portfolio
Może najpierw przeczytaj co jest napisane nad polami wyszukiwarki: :"...podglądu statusów zleceń znajdujących się w naprawie...". Ta wyszukiwarka służy wyłącznie do wyświetlania informacji o zleceniach znajdujących się obecnie w naprawie a nie do wyświetlania informacji o historii odbytych napraw czy też usług serwisowych.
EOS + Speedlite
Przykładowe dane znalezione w wyszukiwarce w E-CSI
Numer: Z/2515/12/09
Status: 10. Zlecenie wydane, rozliczone
Producent: CANONModel: PowerShot SX10ISNumer seryjny: 8533501946
Data przyjęcia: 2009-12-29
Numer listu przewozowego przychodzącego: 11084832647
Typ naprawy: Gwarancja producenta
Data wydania: 2010-01-12
Moim zdaniem jest dużo informacji, data przyjęcia data wydania jeżeli jest duża rozbieżność między datami, może to świadczyć o jakiejś skomplikowanej naprawie, do której części brakowało na serwisie. Ponadto mamy rodzaj gwarancji czy była to naprawa gwarancyjna czy pogwarancyjna
Sprawdzałem numery dwóch korpusów które także odwiedzały serwis (nawet nie tak dawno) i żadnych informacji tak o jednym jak i o drugim nie otrzymałem. Za każdym razem otrzymywałem informację iż "Zlecenie nie zostało odnalezione" pomimo że w zakładce "Rodzaj numeru" zawsze wybierałem "seryjny".
EOS + Speedlite