DokladnieTylko zboczki (tacy jak np. ja) slinia sie na widok Leiki.. Dla wiekszosci to tylko jakas dziwna "malpka".
DokladnieTylko zboczki (tacy jak np. ja) slinia sie na widok Leiki.. Dla wiekszosci to tylko jakas dziwna "malpka".
2 EOSy (jeden na film), pare dalmierzy, troche szkla...
Blog: http://blazejstrazak.blogspot.com/ | Artscape
No cóż zostań fotoreporterem a dowiesz się dlaczego , lub zapytaj sam osobiście
Mogę podpowiedzieć że oklejane są nie tylko obiektywy ale i lampy a dla jasności lampy nie oklejone są czarną taśmą lecz np czerwoną (i również ma to swój cel niemniej inny niż oklejony obiektyw)
żeby wpierniczać te lampy komuś z tyłu w kadr? tak jak naklejka na lampach ludzi z AP
Kto ma szerzej, ten wygrywa. Zazwyczaj na jakiś wydarzeniach gazetowych zaczynam focić coś z 70-200. Później przyjeżdżają gazetowcy. 5-10min męczę się żeby cokolwiek pomiędzy nimi ustrzelić, w końcu wkurzam się i przepinam na 11-16.
Dołączam do rzędu ludzi z 1d/1ds + 16-35 polujących na standardowy pojedynczy shot gazetowy (impreza + ludzie wokół).
Właśnie mnie to ostatnio dość dziwi, że ponoć na którejśtam olimpiadzie policzyli i wyszło im 49:51, a ja na wszystkich eventach to w większości Canona widzę ;P
W zasadzie nie jestem w teamcie reporterki, ale olimpiada, a polskie realia to lekka przepaść, troche minie zanim d3s'y masowo wkroczą do akcji w Polandii.
https://www.flickr.com/photos/marcinmichalowskipl/
C5DII + S24/1.4 Art + C50/1.8 STM + C85/1.8 + 24-105/4 L IS + T70-300 USD VC