Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Konserwacja głowicy kulowej

Widok wątkowy

  1. #7
    Pełne uzależnienie Awatar Tezet-gdynia
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Gdynia
    Posty
    1 283

    Domyślnie

    Ale kompozytowa to moze byc mieszanka dwoch metali o roznych wlasciwosciach, np lekkiego aluminium + przeciwciernego brązu Wiec kompozytowa to pojecie bardzo szerokie ze wzgledu ze oznacza polaczenie dwoch materialow w jeden. A ciemny smar to moze byc smar grafitowy np do przekladni roznego rodzaju i tez jest bardzo dobry, ale jest twardszy

    Niewielka ilosc smaru ma tez jeszcze jedna wazna ceche, zbiera syf, ktory dzieki temu nie ma az tak duzego kontaktu z powierzchniami przez co powierzchnie sa mocno chronione

    I nie znaczy to ze trzeba nawalic smaru tyle zeby wszystko w nim plywalo! Wszystko z umiarem, cieniutka warstwa dla poslizgu, nie wiadro w glowicy
    Ostatnio edytowane przez Tezet-gdynia ; 05-02-2010 o 17:40

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •