Strona 9 z 24 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 239

Wątek: Foto-net i ceny wirtualne

  1. #81
    Zablokowany
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    2 638

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Panie Michale bardzo liczę na to, że uda się zapotrzebowanie zrealizować a jeśli nie to w satysfakcjonujący sposób załagodzić tą frustrująca dla wszystkich sytuację. Staram się ogarnąc wszelkie zarzuty jednak nie zmienia to faktu, że dostaniemy ograniczoną liczbę egzeplarzy obiektywu..
    Szkło zamierzam kupić na pewno i pieniądze na nie od pewnego czasu czekają w gotowości bojowej na koncie. Jeśli tylko dostanę od was spodziewaną atrakcyjną informację to będę się czuł jak moja 3 letnia córa w Boże Narodzenie

  2. #82
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arturs Zobacz posta
    Foto-net mógł całą sprawę olać, anulować zamówienia i wysłać wszystkich na drzewo - a tego nie zrobił więc wrzućcie na luz i dajmy sklepowi szansę..
    No mógł i nie mógł. Formalnie oczywiście tak, bo zamówienie musi mieć też potwierdzenie przyjęcia do realizacji, ale wysyłając klientów na drzewo zrobiłby sobie antyreklamę, podważył własną wiarygodność itd. Jednakże, po przedstawieniu racji przez obie strony, dalsza dyskusja staje się bezprzedmiotowa, póki sprawa zamówień nie znajdzie swojego finału w dostawach, bądź ich braku.
    Wątek czasowo zamykam. Jeśli ktoś z zamawiających otrzyma szkło, bądź też go nie otrzyma w zadeklarowanym przez sklep terminie, proszę o PW, wówczas otworzę wątek do dalszego debatowania. Po ewentualnej informacji ze sklepu że szkła zostały wysłane, jeśli przyjdzie pierwsza, zrobię to samo.

    EDIT:
    Dostałem pierwsze informacje, w wątku można znów dyskutować.
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  3. #83
    Zablokowany
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    2 638

    Domyślnie

    Do dziś uzyskałem ze sklepu taką oto odpowiedź: ,,Witam, obiektywy zostały rozesłane zgodnie z kolejnością zamówień, niestety nie pokryły one wszytskich zapotrzebowań, w związku z tym czekamy na kolejną dostawę''

    Czyli kicha.

  4. #84
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2006
    Posty
    772

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez himi Zobacz posta
    Do dziś uzyskałem ze sklepu taką oto odpowiedź: ,,Witam, obiektywy zostały rozesłane zgodnie z kolejnością zamówień, niestety nie pokryły one wszytskich zapotrzebowań, w związku z tym czekamy na kolejną dostawę''

    Czyli kicha.
    A czy faktycznie cokolwiek rozesłano w tej cenie to tylko oni wiedzą

  5. #85
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Bardzo proszę o nie snucie domysłów w tym wątku. Himi przedstawił konkretną informację, czekamy aż odezwą się pozostali klienci oraz sklep. Na komentarze będzie jeszcze czas.
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  6. #86
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez himi Zobacz posta
    Do dziś uzyskałem ze sklepu taką oto odpowiedź: ,,Witam, obiektywy zostały rozesłane zgodnie z kolejnością zamówień, niestety nie pokryły one wszytskich zapotrzebowań, w związku z tym czekamy na kolejną dostawę''
    Do tej pory nie dostałem nawet takiej informacji.

  7. #87
    Początki nałogu
    Dołączył
    Sep 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    346

    Domyślnie

    Też miałem podobną sytuację, tylko że chciałem kupić 28/1.8. wtedy wszędzie ceny oscylowały w okolicach 2000 zł. Patrze, a tu w foto-necie 28/1.8 za 1529 zł. No to bez namysłu zamówiłem (to był koniec kwietnia tego roku). Następnego dnia cena zmieniła się (oczywiście na wyższą - 2050 zł) a ja dostałem maila, że obiektywy nie przyjechały od dystrybutora i nie wiadomo kiedy będzie najbliższa dostawa, nie wiedzieli też w jakiej cenie sprzedadzą mi obiektyw jeśli już przyjdzie (mimo iż zamówienie złożyłem z ceną 1529). Po jakimś czasie otrzymałem wiadomość, że z jakiegoś tam powodu moje zamówienie zostało anulowane itd. Oczywiście w międzyczasie zrezygnowałem z innych korzystnych ofert zakupu tego szkła...

    Czy to wynika z zaniedbania, czy z prób manipulacji? - tego nie wiem. Natomiast uważam, że takie praktyki wyłącznie odstraszają klienta i jeśli sklep internetowy chce się liczyć na rynku to powinien trochę lepiej traktować klientów. Ja nauczony swoją sytuacją stwierdziłem, że zakupy w tym sklepie to strata czasu. Kropka.

  8. #88
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Witam wszystkich obiektywy zostały rozesłane jakiś czas temu, tyle ile dostaliśmy, nie wiem do kogo poszło z grupy niech ew. napisze, my prosiliśmy klientów o opinie. Dostaliśmy w sumie 7 sztuk na ponad 30 zamówień (mieliśmy zamówione 20 sztuk, do tego potwierdzone). Reszta osób chętnych jest w bazie i ew. będziemy informować jak się pojawi możliwość zakupu w tej cenie. Specjalnie dla tej sytuacji zamówiłem opinię w Jednostce Certyfikującej, którą tutaj przedstawiam.

    Szanowni Państwo
    W związku ze zgłoszeniem przez sklep www.foto-net.pl konfliktu wokół promocji dotyczącej obiektywu fotograficznego Canon 24 mm EF f/1.4 L USM II Jednostka Certyfikująca ocenia postępowanie sklepu jako poprawne z punktu widzenia prawa konsumenckiego oraz Regulaminu sklepu.
    Wzrost ceny detalicznej, według informacji udzielonej Jednostce Certyfikującej przez zarządzających sklepem, wynikał nie z wewnętrznej polityki sprzedawcy, a polityki handlowej dystrybutora.
    Obsługa sklepu działała zgodnie z punktem 8 Regulaminu sklepu/Warunkami sprzedaży. Ponieważ kolejka chętnych na skorzystanie z promocji była większa niż lokalny zapas sprzedawcy towaru, na który udzielono promocji, sprzedawca nie mógł zrealizować wszystkich ofert zakupu promocyjnego towaru złożonych przez potencjalnych klientów. Według informacji udzielonej przez sprzedawcę w ramach promocji zrealizowano zamówienia w ilości stanu magazynowego objętego promocją. Sprzedawca w punkcie 8 b) Regulaminu zastrzega sobie możliwość zmiany cen z przyczyn niezależnych od niego, do czego nastąpiło w tym przypadku.
    Ponadto punkt 4c) Regulaminu mówi o możliwości anulowania zamówienia przez sprzedawcę do momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.
    Jednostka Certyfikująca pragnie przypomnieć, że wszystkie sklepy internetowe posiadające prawa do Znaku Euro-Label wymagają od swoich klientów akceptacji Regulaminu/Warunków sprzedaży przed ostatecznym złożeniem zamówienia. (Pragniemy w ten sposób przypomnieć kupującym o zaakceptowaniu przez nich warunkach sprzedaży, na których mają opierać się relacje pomiędzy sprzedawcą, a kupującym/konsumentem). Jeżeli sklep nie dotrzymał ustanowionych w Regulaminie warunków sprzedaży lub byłyby one niezgodne z prawem Jednostka Certyfikująca jak najbardziej potraktuje wtedy sprzedawcę z należytą surowością.
    Jednostka Certyfikująca nie znajduje w tym złej woli sprzedawcy lub złej praktyki gospodarczej w opisanym działaniu.
    Sklep internetowy jest wirtualnym odzwierciedleniem rzeczywistego procesu sprzedaży. Jednostka Certyfikująca nie zna sprzedawcy detalicznego korzystającego z tradycyjnych form sprzedaży, który w przypadku znaczącego wzrostu cen u swego dostawcy nie podniesie cen dla ostatecznego odbiorcy.


    więcej:
    http://www.euro-label.com/pl/o-nas/index.html

    Bardzo przepraszamy, że nie wszyscy otrzymali upragniony sprzęt jednak nie mogliśmy przewidzieć, tak znacznego wzrostu cen zakupowych i ilości zamówień jakie otrzymamy na dostawę, która został do tego jeszcze zredukowana ze strony dystrybutora. Specyfika handlu w sieci od lat uczy nas wszystkich, że oczekiwania i wyobrażenia często nie idą w parze ze stanem faktycznym. Też bym chciał mieć na półce całą paletę obiektywów Canona po kilka sztuk i pokazywać te ilości by nie było wątpliwości co i za ile można kupić, niestety jest to nierealne w przypadku Canona i musimy opierać się na informacjach dystrybucji. Wszelkie wątpliwości wyjaśnię proszę jednak o powstrzymanie się od niepotrzebnych ataków. Przypominam, że zawsze można do mnie zadzwonić i porozmawiać.

    Irek

  9. #89
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    840

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    ...

    [I]Szanowni Państwo
    W związku ze zgłoszeniem przez sklep www.foto-net.pl konfliktu wokół promocji dotyczącej obiektywu fotograficznego Canon 24 mm EF f/1.4 L USM II Jednostka Certyfikująca ocenia postępowanie sklepu jako poprawne z punktu widzenia prawa konsumenckiego oraz Regulaminu sklepu.
    Proponuję - trzymac tak dalej! Z czasem Wy będziecie mieli stertę opinii Jednostki Certyfikującej, a inne sklepy - klentów.

    Powodzenia w handlu życzę.

  10. #90
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tezmarek Zobacz posta
    Proponuję - trzymac tak dalej! Z czasem Wy będziecie mieli stertę opinii Jednostki Certyfikującej, a inne sklepy - klentów.

    Powodzenia w handlu życzę.
    Prosiłem o powstrzymanie się od niepotrzebnych ataków, ta opinia niczemu nie służy. Wyjaśniłem sytuację, to, że zamawiam audyt świadczy jedynie o tym, że podchodzimy do sprawy poważnie i liczymy się z opinia niezależnych instytucji opiniujących. Czuję się w obowiązku poinformować jak wyglądała sytuacja i kto miał nad nią pieczę, ponieważ sprawa budzi emocje.

    Irek

Strona 9 z 24 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •