Pokaż wyniki od 1 do 10 z 136

Wątek: 1D/s MarkIII new fw - in addition to the sub mirror fix issued earlier by Canon ;)

Mieszany widok

  1. #1
    Początki nałogu Awatar yogi-bear
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    37
    Posty
    366

    Domyślnie

    U mnie w 1D MKIII wywala Err99 zupełnie bez powodu. Co prawda bardzo sporadycznie ale nie ukrywam że jest to niepokojące. Jakoś od razu po pojawieniu się komunikatu Canona, grzecznie wypełniłem formularz, wysłałem i... nic. Jak myślicie, czekać dalej czy może skontaktować się z serwisem DE? Nie będą robić żadnych problemów?

  2. #2
    Początki nałogu Awatar Krakers
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Bartoszyce
    Posty
    467

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez yogi-bear Zobacz posta
    U mnie w 1D MKIII wywala Err99 zupełnie bez powodu. Co prawda bardzo sporadycznie ale nie ukrywam że jest to niepokojące. Jakoś od razu po pojawieniu się komunikatu Canona, grzecznie wypełniłem formularz, wysłałem i... nic. Jak myślicie, czekać dalej czy może skontaktować się z serwisem DE? Nie będą robić żadnych problemów?
    własnie dostałem jakąś puszke i nie wiem od kogo i co mam z tym zrobic
    1 Ds mark III 17-40L . 24-70L, 70-200 IS 2,8 , 85f1,2 II 580EXII

  3. #3
    Uzależniony Awatar ErnestPierwszy
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    50
    Posty
    734

    Domyślnie

    Jest zasada: - ja działa i robi zdjęcia - nie oddawać do serwisu.
    Serwis tylko popsuje nic nie naprawi, bo nie ma pojęcia o co chodzi klientowi. Nie wie o akcji serwisowej, ma w dupie polskiego klienta.

    Oddając sprawne body na Żytnią, prosicie się o kłopoty...

  4. #4
    Bywalec Awatar toma20D
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Poland
    Posty
    120

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez yogi-bear Zobacz posta
    U mnie w 1D MKIII wywala Err99 zupełnie bez powodu. Co prawda bardzo sporadycznie ale nie ukrywam że jest to niepokojące. Jakoś od razu po pojawieniu się komunikatu Canona, grzecznie wypełniłem formularz, wysłałem i... nic. Jak myślicie, czekać dalej czy może skontaktować się z serwisem DE? Nie będą robić żadnych problemów?
    ..z informacji które posiadam wynika , że nie bedą robic zadnych problemów
    Service Info Center
    Canon Deutschland GmbH
    Siemensring 90-92
    47877 Willich
    Telefon: 0080022666767
    Fax: +49 2154 495 699
    E-Mail: Serviceinfocenter@canon.de


    WEEE-Reg.-Nr. DE 31262607
    HRB 5511 Amtsgericht Krefeld
    Geschäftsführer: Jeppe Frandsen
    www.canon.de
    pozdrawiam

    Tomasz

    __________________________________

    Canon 1D Mark IV, Canon 1DsMark III , i trochę szkiełek L Gitzo 5541LS

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •