Albo tak:
Albo tak:
Podciągnięte cienie na krzywych, wyrównany balans kolorów, przyciemnione zółcie i troszkę podciągnięte nasycenie tychże.
Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj
Swoją drogą... Fajny misiek :-)
Fotografowałem ostatnio panią w czarnym płaszczu w całkowicie ośnieżonym lesie. Kompletnie biało. Użyłem punktowego pomiaru światła na płaszczu i -1/3EV. Śnieg bielutki, modelka ze szczegółami.
@EDIT: Albo można odwrotnie. Pomierzyć światło na śniegu i np. +2/3EV.
Do czarnego psa w ruchu na śniegu to... ja bym kupił kamerę.
Jak się nie rusza to jeszcze można powalczyć. Naświetlałbym obszarowo/punktowo na psa z korektą -2/3 lub -1 a śnieg wyciągał z RAWa.
psa czarnego nie mam więc nie wiem jak z psem, dzisiaj byliśmy z rodzinką w lesie i przypadkiem żona była cała na czarno ubrana - kwestia unikania nadmiernego kontrastu - jak nie jesteś w pełnym słońcu to jesteś w stanie się wyrobić w zakresie rozpiętości matrycy, jak nie jest super jasno to wychodzi mniej więcej tak jak poniżej. Staram się żeby była widoczna faktura śniegu i jakieś szczegóły:
Nie jest idealnie ale jakoś da się zmieścić.. jakby przysiąść to pewnie by się jeszcze coś wyciągnęło ale dla moich potrzeb może być..
psa też mam, nawet tej samej "marki" ale mam łatwiej:
Ostatnio edytowane przez arturs ; 15-02-2009 o 01:14
5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|