Pokaż wyniki od 1 do 10 z 194

Wątek: Canon Polska - opinie i wnioski użytkowników CB

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    26

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Canion Zobacz posta
    Pozwolę sobie zaapelować. Dajmy Pani MAgdzie szansę. Już sam fakt że jest tu na forum świadczy o tym że to osoba zdecydowana i gotowa na dzialania. napewno zdaje sobie sprawe jak nisko stoczyła sie dystrybucja działu foto canona i jak wielkie gromy posypią sie z naszej strony. i choć dziwi mnie fakt że bywając w centrach handlowych i jednocześnie pracując w PR Canon Polska Pani mAgda nie zauważyła jak canon oddaje rynek zółtym i pomarańczowym to jednak dajmy Pani Magdzie chwilę. Czy coś sie zmieni w serwisie i dystrybucji? Oby. ale nikt nie bedzie czekał na to kolejne miesiące. potrzebne są zdecydowane działania. Internet to potęzne narzędzie PR. sukcesy (wiem,wiem, brak) i porażki CP rozchodzą sie szybciej wśród userów niz dokumenty na biurku Prezesa CP.

    mówiąc brutalnie. Kredyt zaufania jest ale ...teraz żadna ściema juz nie przejdzie. zbyt dużo złego sie stało. Czas na zmiany
    Nic mnie to nie obchodzi, co ma na biurku prezes CP.

    Mówisz, zeby dac spokój dziewczynie z canona?
    I jeszcze zeby nosic na rekach za to, ze czyta forum uzytkowników sprzetu, który sprzedaje?
    OK
    W takim razie mam pytanie.
    Kiedy Canon Polska w ramach dbania o klienta i robienia dobrego PiAru da prowadzącym to forum C O K O L W I E K do sprawdzenia, zbadania, przetestowania?
    A moze, gdy ekipa sie skrzyknie na forumowa akcje strzelania fot na temat, jakies nowosci do przetestowania i opisania?
    Ot tak, kurtuazyjnie, zebysmy jak te male pudelki mieli cien wrazenia, ze canon zyjacy z naszych pieniedzy, czesto odebranych sobie z wielkim trudem, pamieta o nas i rzuci czasem jakis ochlap.
    Przypominam, ze jak na razie nawet instrukcji po polsku z netu nie mozna sciagnac (uprzejmie prosze o nie pisanie, ze WRESZCIE mozna znalesc do 5dmkII i 50d).
    Maly budzet? Jaki Budzet! Kryzys?
    Bajki

    PS.: A propos targów MacGyver ma 100% racji.

  2. #2

    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    7

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pet1154 Zobacz posta
    Kiedy Canon Polska w ramach dbania o klienta i robienia dobrego PiAru da prowadzącym to forum C O K O L W I E K do sprawdzenia, zbadania, przetestowania?
    To już jej absurd, jak sobei wyobrażasz, ze ktos da bandzie milosnikow marki sprzet do testowania tylko dlatego ze jest to zgromadzenie fanboyow? Forum samochodowe nie dostaje aut do testowania itp. Gdyby to byl portal/serwis to moze sprawa bylaby inna, teraz przesadzasz.
    Nikon D80 | Canon Powershot A610

  3. #3
    Coś już napisał Awatar rodeoo
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    63

    Domyślnie

    Po co tyle szumu i piany ci co chcą sprzęt to kupują na alle lub za granicą.
    Polska była i jest zaściankiem.
    Proponuje się przejechac do pierwszego lepszego miasteczka nie miasta miasteczka np w Niemczech,to nie jednemu ślina pocieknie z zazdrości.Tam nie tylko żółto pomarańczowo ale też czerwony Canon ma swoje pełne gabloty,do takiego stopnia że jak widziałem 1ds Mark III tak sobie leżącego w MM to bylem w niezłym szoku.
    Dlatego proponuję zrobic sobie wycieczkę i zakupy w jednym z gwarancją na 24 mce.

  4. #4
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    26

    Domyślnie

    Racja.
    Sorry za nerwowa wypowiedz.
    Faktycznie lepiej sie przejechac do Berlina.
    Ostatnio edytowane przez pet1154 ; 03-02-2009 o 17:31

  5. #5
    Magda_Lokajczyk
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pet1154 Zobacz posta
    Nic mnie to nie obchodzi, co ma na biurku prezes CP.

    Mówisz, zeby dac spokój dziewczynie z canona?
    I jeszcze zeby nosic na rekach za to, ze czyta forum uzytkowników sprzetu, który sprzedaje?
    OK
    W takim razie mam pytanie.
    Kiedy Canon Polska w ramach dbania o klienta i robienia dobrego PiAru da prowadzącym to forum C O K O L W I E K do sprawdzenia, zbadania, przetestowania?
    A moze, gdy ekipa sie skrzyknie na forumowa akcje strzelania fot na temat, jakies nowosci do przetestowania i opisania?
    Ot tak, kurtuazyjnie, zebysmy jak te male pudelki mieli cien wrazenia, ze canon zyjacy z naszych pieniedzy, czesto odebranych sobie z wielkim trudem, pamieta o nas i rzuci czasem jakis ochlap.
    Przypominam, ze jak na razie nawet instrukcji po polsku z netu nie mozna sciagnac (uprzejmie prosze o nie pisanie, ze WRESZCIE mozna znalesc do 5dmkII i 50d).
    Maly budzet? Jaki Budzet! Kryzys?
    Bajki

    PS.: A propos targów MacGyver ma 100% racji.
    Bardzo dziękuje za głosy proszące o danie mi czasu, gdyż w 1 dzień nie uda mi się nadrobić braków powstałych przez szereg lat. Wiem też, że nie każdemu będzie chciało się czekać, tym bardziej, że na razie są to tylko słowa, ale postaram sie, aby efekty były jak najszybciej widoczne.

    Póki co podjęłam działania w celu usprawnienia strony Canon Polska, tak aby była ona przydatnym dla Państwa narzędziem zdobywania informacji o produktach, akcesoriach oraz punktach sprzedaży. Czekam na realizację zgłoszonych przeze mnie uwag.

    Mówiąc o zmianach które mają nastąpić rozmumiem ulepszenia Serwisu (CPS), rozbudowanie siatki Pro-dealerów (tymczasem polecam internetowy sklep Pstryk.pl), ulepszenie strony internetowej oraz współpracę z Państwem. Zajmując się PRem posiadam sprzęt do wypożyczeń dla dziennikarzy, którzy testują sprzęt do publikacji (są to głównie tytuły fotograficzne: prasa i on-line). Nie widzę przeciwskazań, aby użyć tego sprzętu podczas spotkań z Państwem. Byłam już na spotkaniu z właścicielem forum Canon-Board i bardzo chętnie zaangażuję się zarówno w Państwa inicjatywy, jak i zaproszę do inicjatyw ze strony Canon Polska.

    Targi rzeczywiście są lekkim przeżytkiem, stąd decyzja o rozwijaniu w zamian innych gałęzi działalności CP (ale skierowanych na Photo). Nie wiem czy Państwo zauważyli, że Nikon już od 2 lat nie jest obecny na targach - jedynie przez swojego Pro-dealera.

    W kwestii instrukcji - na stronie Canon Polska istnieje link "Pobierz oprogamowanie", który kieruje do strony: http://software.canon-europe.com/
    po wybraniu poszukiwanego produktu należy wybrać system operacyjny komputera oraz język w jakim instrukcja/oprogramowanie powinna być (już widziałam w postach, że strona ta nie jest Państwu obca).
    Nadal niestety jest tak, że nie wszystkie produkty posiadają polską instrukcję, ale warto zajrzeć zanim zacznie się szukać na forum lub w internecie.
    Oczywiście będę dążyła do tego, aby wszystkie produkty posiadały na tej stronie polskie instrukcje obsługi oraz żeby sama strona była w języku polskim.

    Kwestię budżetu i kryzysu może rzeczywiście zachowam dla siebie, nie powinno to dotyczyć użytkownika sprzętu. Nie wiem kto puścił tę "bajkę" o światowym kryzysie, ale znacznie mi utrudnił tym pracę

    P.S. Nie jestem tutaj po to żeby "być noszona na rękach". Z marką Canon związałam się emocjonalnie na długo zanim zaczęłam pracować w Canon Polska. Przyszłam do tej firmy, z myślą zmiany jej wizerunku i działania na lepsze. Moja nadzieja w tym, że uda mi się to osiągnąć.

    Tymczasem pozdrawiam

  6. #6
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    15

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Magda_Lokajczyk Zobacz posta
    Mówiąc o zmianach które mają nastąpić rozmumiem ulepszenia Serwisu (CPS), rozbudowanie siatki Pro-dealerów (tymczasem polecam internetowy sklep Pstryk.pl)
    Pani Magdo - które jeszcze sklepy w Internecie mają dobry dostęp do Waszego asortymentu? Bo Pstryk jest strasznie drogi.
    "Nieostrość" to CECHA obrazu a nie wada! :grin:
    Fotografia blog

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar m_o_b_y
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Wa-wa
    Posty
    1 095

    Domyślnie

    Droga Magdo,
    Już sam fakt, że do nas zawitałaś napawa optymizmem i budzi nadzieje na zmianę stosunku naszej ulubionej firmy do nas - klientów i użytkowników.
    Jak sama widzisz, nie jesteśmy jakąś grupką niewartą uwagi, ale reprezentujemy niemały potencjał rynkowy.
    Byłoby lepiej, gdybyśmy mogli kupować sprzęt w Polsce, niż trudzić się sprowadzaniem go z zagranicy, co negatywnie wpływa na wyniki sprzedaży Canon Polska.
    Wydaje się celowym, aby firma zechciała nasze forum na bieżąco informować o nowościach sprzętowych, ulepszeniach, modyfikacjach i aktualizacjach.
    Można by rozważyć wydawanie jakiejś na początek skromnej broszurki na powyższe tematy, która z czasem mogła by przekształcić się w miesięcznik, czy kwartalnik Canona w Polsce. Pewno z góry większość z nas była by gotowa wykupić prenumeratę.
    Od czasu do czasu można by organizować płatne plenery dla promocji nowego sprzętu i konkursy zdjęć wykonanych sprzętem Canona.
    A na początek chyba najpilniejsze, to dopilnować aby serwis na Żytniej działał, jak należy.
    Łączę serdeczne pozdrowienia
    m_o_b_y
    --------------------------------------------------------
    Poszedłem w lewo, chociaż mogłem pójść i w prawo.
    Witold Gombrowicz

  8. #8
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    26

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez m_o_b_y Zobacz posta
    Droga Magdo,
    Już sam fakt, że do nas zawitałaś napawa optymizmem i budzi nadzieje na zmianę stosunku naszej ulubionej firmy do nas - klientów i użytkowników.
    Jak sama widzisz, nie jesteśmy jakąś grupką niewartą uwagi, ale reprezentujemy niemały potencjał rynkowy.
    Byłoby lepiej, gdybyśmy mogli kupować sprzęt w Polsce, niż trudzić się sprowadzaniem go z zagranicy, co negatywnie wpływa na wyniki sprzedaży Canon Polska.
    Wydaje się celowym, aby firma zechciała nasze forum na bieżąco informować o nowościach sprzętowych, ulepszeniach, modyfikacjach i aktualizacjach.
    Można by rozważyć wydawanie jakiejś na początek skromnej broszurki na powyższe tematy, która z czasem mogła by przekształcić się w miesięcznik, czy kwartalnik Canona w Polsce. Pewno z góry większość z nas była by gotowa wykupić prenumeratę.
    Od czasu do czasu można by organizować płatne plenery dla promocji nowego sprzętu i konkursy zdjęć wykonanych sprzętem Canona.
    A na początek chyba najpilniejsze, to dopilnować aby serwis na Żytniej działał, jak należy.
    Łączę serdeczne pozdrowienia
    Podpisuje sie obydwiema rekami,
    m_o_b_y - jestes wielki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •