Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 674

Wątek: 450d :)

Mieszany widok

  1. #1
    Bren
    Guest

    Domyślnie

    Twój wybór Foto oskar to jest znanym w okolicy sklepem bo zrobiłem krótki wywiad. Sporo sklepów tak działa że są pośrednikami w sprzedaży i serwisie bo kumpel tak samo kupował ten aparat i tez hurtownia mu wystawiła gwarancje.
    W każdym razie mam ich gwarancje plus paragon z numerami seryjnymi więc podstawy w razie czego mam. A za te 200 zł kupiłem sobie szybka 8 GB karte i futerał

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bren Zobacz posta
    Twój wybór Foto oskar to jest znanym w okolicy sklepem bo zrobiłem krótki wywiad. Sporo sklepów tak działa że są pośrednikami w sprzedaży i serwisie bo kumpel tak samo kupował ten aparat i tez hurtownia mu wystawiła gwarancje.
    W każdym razie mam ich gwarancje plus paragon z numerami seryjnymi więc podstawy w razie czego mam. A za te 200 zł kupiłem sobie szybka 8 GB karte i futerał
    Dla mnie trochę ta gwarancja "sklepowa" jest podejrzana. Z definicji, gwarancję daje dobrowolnie producent a nie sprzedawca. Roszczenia w stosunku do sprzedawcy można mieć na podstawie niezgodności towaru z umową ale nie gwarancji.

  3. #3
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jun 2005
    Wiek
    55
    Posty
    406

    Domyślnie

    No to ciekawe rzeczy piszecie, bo mi powiedzieli, ze gwarancja jest realizowana albo przez sklep, albo przez Canon Polska. To ze daja swoja gwarancje jest malo istotne, wazne czy ta gwarancja jest respektowana przez serwis Canona. W niektorych serwisach wystarcza czasem tylko dowod zakupu (np. z supermarketow czy z Empiku).

  4. #4
    Bren
    Guest

    Domyślnie

    To prawda jak kupujesz sprzęt przykładowo w Media Markt i ci się psuje to idziesz do nich z paragonem albo karta gwarancyjną i oni realizują serwis. Nie znam się na tym dokładnie mam tylko nadzieje ze nie będę musiał dowiadywać sie jak działa serwis

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Fotos Zobacz posta
    No to ciekawe rzeczy piszecie, bo mi powiedzieli, ze gwarancja jest realizowana albo przez sklep, albo przez Canon Polska. To ze daja swoja gwarancje jest malo istotne, wazne czy ta gwarancja jest respektowana przez serwis Canona. W niektorych serwisach wystarcza czasem tylko dowod zakupu (np. z supermarketow czy z Empiku).
    Nie wiem gdzie kupowałeś aparat. Ja rozmawiałem dzisiaj z osoba z Foto Oscar która powiedziała, że "ich" gwarancja nie jest honorowana przez serwis Canona w Polsce. Oczywiście jeśli kupiłeś aparat w polskiej dystrybucji to możliwe, że gwarancję możesz realizować przez sklep czyli nie ty oddajesz do serwisu tylko sklep oddaje aparat do serwisu.

  6. #6
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jun 2005
    Wiek
    55
    Posty
    406

    Domyślnie

    >>Nie wiem gdzie kupowałeś aparat

    Nic tam nie kupilem, ale tez rozmawialem. Jeden sklep - dwie gwarancje ??? Czasem tak bywa, moze ktos jeszcze tam kupowal i moze potwierdzic. Na razie i tak czekaja na dostawe, ale warto dokladnie dopytac, w sumie to jest do nich kawalek z Centrum, glupio jechac i dostac co innego.

  7. #7
    Bren
    Guest

    Domyślnie

    Aparat oddaje do nich. Oni zajmują się serwisem. Być może mają jaką umowę z hurtownią która oddaje te aparaty do serwisu. Znajomy kupował w hurtowni Rimex zdaje sie to też dostał gwarancje ale tej hurtowni czyli przez nią aparat jest serwisowany.
    Zastanawiam się po co robią takie problemy z tymi gwarancjami skoro producent jest jeden i wszystko idzie z Japonii.

  8. #8
    Dopiero zaczyna Awatar marb67
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Bielsko-Biała
    Posty
    31

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez XGrzesX Zobacz posta
    Dla mnie trochę ta gwarancja "sklepowa" jest podejrzana. Z definicji, gwarancję daje dobrowolnie producent a nie sprzedawca. Roszczenia w stosunku do sprzedawcy można mieć na podstawie niezgodności towaru z umową ale nie gwarancji.
    Nie niezgodności towaru z umową, tylko rękojmi. A to spora różnica. Bo z tytułu rękojmi przysługuje klientowi znacznie więcej niż z tytułu gwarancji.
    marb67
    Mamiya RZ67, EOS 3, EOS IX, EOS 400D.
    Obróbka E-6, C-41, skanowanie, bęben, nikony, minolta.
    http://www.skanowanie-35mm.pl

  9. #9

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marb67 Zobacz posta
    Nie niezgodności towaru z umową, tylko rękojmi. A to spora różnica. Bo z tytułu rękojmi przysługuje klientowi znacznie więcej niż z tytułu gwarancji.
    Rękojmi nie ma już od kilku lat... Teraz jest niezgodność towaru z umową.

  10. #10
    Coś już napisał
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Barlinek
    Wiek
    34
    Posty
    73

    Domyślnie

    Wiem, że można było w pdf, ale IMHO w jpg przegląda się łatwiej.
    Jakby ktoś się kiedyś nudził, to najlepiej by było wydzielić każdą stronę do oddzielnego pliku i wtedy wrzucić w jpg i pdf do tematu z instrukcjami.
    Canon EOS 450D + BG-E5 + EF-S 18-55 IS + EF 50 f/1.8 II + 430EX II

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •