Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Wątek: Katastrofa CASA

Mieszany widok

  1. #1
    Początki nałogu Awatar terminator
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Waldenburg
    Posty
    325

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krzychu Zobacz posta
    LOL Nie sądzę żeby cokolwiek mieli...
    Zresztą po ilości głupot które wypisują...
    No właśnie... Wczoraj na forum przoczytałem, że świadkowie zdarzenia widzieli, jak samolot po pierwszym nieudanym podejściu poszedł prawie pionowo do góry, co by wskazywało, że za sterami siedział pilot myśliwca. Przy okazji była też wzmianka o zakładzie pilotów amerykańskich we Włoszech (który niżej poleci), co zakończyło się zerwaniem kolejki linowej i śmiercią wielu osób, a także o rosyjskim pilocie, który za sterami samolotu pasażerskiego posadził swojego syna...

  2. #2
    Początki nałogu Awatar TOPOL
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Tarnów
    Wiek
    54
    Posty
    321

    Domyślnie

    Zamieszanie wzięło się stąd, że dzieje się to na terenie wojskowym. więc albo ktoś nielegalnie wszedł na ten teren (jak np. fotoreporter "Faktu" który porobił trochę zdjęć zza drzew) lub ktoś z żołnierzy sprzedał zdjęcia.

  3. #3
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Dec 2007
    Wiek
    53
    Posty
    33

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez TOPOL Zobacz posta
    Zamieszanie wzięło się stąd, że dzieje się to na terenie wojskowym.
    Samolot rozbił się 3 kilometry od lotniska. Wątpię że było to jeszcze na terenie wojskowym. Uważam że nie bez znaczenia jest fakt, że doświadczony wojskowy pilot "nie trafia" w pas za pierwszym podejściem, a za drugim prosi o doświetlenie pasa.
    Co do zdjęć to ich po prostu boli że ktoś je zrobił a oni nie zauważyli kto

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar Krzychu
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Ambush Country
    Wiek
    49
    Posty
    3 611

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez darekk1 Zobacz posta
    Wątpię że było to jeszcze na terenie wojskowym. Uważam że nie bez znaczenia jest fakt, że doświadczony wojskowy pilot "nie trafia" w pas za pierwszym podejściem, a za drugim prosi o doświetlenie pasa.
    Go aroundy na Okęciu (przykładowo) zdarzają się czasami kilka razy dziennie (wiem, bo mam za oknem firmy jeden z pasów), sam kiedyś wracając z Paryża miałem go around przy lądowaniu w Warszawie. To jest standardowa procedura.
    Pozdrowienia,
    KZ
    KZ Aviation Photography

  5. #5
    Początki nałogu Awatar terminator
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Waldenburg
    Posty
    325

    Domyślnie

    Muszą dobrze podejść, żeby nie przypieprzyć w Twoją firmę:-D

    A co do katastrofy - to wszystko takie bardzo dziwne jest, nie ma jakichś mocno osadzonych w realiach hipotez - atmosfera wielkiej tajemnicy - tak jakby ktoś chciał zadeptać ślady...

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar Krzychu
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Ambush Country
    Wiek
    49
    Posty
    3 611

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez terminator Zobacz posta
    Muszą dobrze podejść, żeby nie przypieprzyć w Twoją firmę:-D

    A co do katastrofy - to wszystko takie bardzo dziwne jest, nie ma jakichś mocno osadzonych w realiach hipotez - atmosfera wielkiej tajemnicy - tak jakby ktoś chciał zadeptać ślady...
    Najbardziej prawdopodobna hipoteza to błąd pilota, ale to jest niezgodne z wizerunkiem bohaterskich pilotów PSP. Samolot był raczej sprawny, warunki może i były nie najlepsze ale od tego jest pilot żeby ocenić czy da się wylądować czy lecieć na lotnisko zapasowe. W wojsku generalnie niechętnie się przyznają do takich rzeczy, bo trudno im mówić źle o kolegach...
    Inna sprawa że bez trochę sensu jest gdybać przed dokładnymi ustaleniami komisji, a opinia publiczna czeka na jakąś sensację...
    Pozdrowienia,
    KZ
    KZ Aviation Photography

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar solti
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Poznań
    Posty
    1 146

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez terminator Zobacz posta
    A co do katastrofy - to wszystko takie bardzo dziwne jest, nie ma jakichś mocno osadzonych w realiach hipotez - atmosfera wielkiej tajemnicy - tak jakby ktoś chciał zadeptać ślady...
    Nie wypisujcie bzdur, proszę. Tutaj naprawdę nie potrzeba stwarzać atmosfery fałszywej sensacji.
    Normalne, że oficjalne źródła nie będą prowadzić spekulacji, dopóki nie zbadają wszystkich szczegółów katastrofy i nie przeanalizują zapisów czarnej skrzynki. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego i nie doszukiwałbym się żadnych prób maskowania czegoś.
    Sprzęt jest ważny, ale ważniejsze są chęci i umiejętności Niestety ja mam tylko chęci
    galeria na forum Canon-board
    galeria na stronie lotnictwo.net.pl
    galeria.solti.pl

  8. #8
    Początki nałogu Awatar terminator
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Waldenburg
    Posty
    325

    Domyślnie

    Myślę, że wrócimy do tego watku po ogłoszeniu "oficjalnej" wersji wydarzeń (za kilka miesięcy). A że nacisk ze strony opinii publicznej jest - to chyba dobrze?

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar solti
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Poznań
    Posty
    1 146

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez darekk1 Zobacz posta
    Samolot rozbił się 3 kilometry od lotniska.
    Jak czegoś nie wiesz, to nie wypisuj głupot.
    Katastrofa miała miejsce ok. 1300 m w linii prostej od progu pasa.
    Sprzęt jest ważny, ale ważniejsze są chęci i umiejętności Niestety ja mam tylko chęci
    galeria na forum Canon-board
    galeria na stronie lotnictwo.net.pl
    galeria.solti.pl

  10. #10
    Coś już napisał Awatar KrzysiekRally
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    44
    Posty
    91

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez solti Zobacz posta
    Jak czegoś nie wiesz, to nie wypisuj głupot.
    Katastrofa miała miejsce ok. 1300 m w linii prostej od progu pasa.
    A to dziwne, bo ja właśnie czytam w gazecie i jest napisane, że 800m... ale nie o to chodzi.
    Miejmy tylko nadzieję, że nie będzie żadnych utajnień i wymówek typu "tajemnica państwowa"
    www.image-sport.net moja www
    www.imagesport.digart.pl prace
    www.facebook.com/imagesportnet
    7D,400D/17-50 f2.8/70-200 f4L/50 f1.8II/580EXII/Tamrac Expedition7

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •