Moze takie rzeczy powinny byc zglaszane do Canon Polska albo do PIHu? Przeciez te sklepy bezkarnie okradaja ludzi.
Prosze, tutaj jest numer do PIHu w wawie: (0-22) 826-18-30, 826-42-09.![]()
Moze takie rzeczy powinny byc zglaszane do Canon Polska albo do PIHu? Przeciez te sklepy bezkarnie okradaja ludzi.
Prosze, tutaj jest numer do PIHu w wawie: (0-22) 826-18-30, 826-42-09.![]()
Ostatnio edytowane przez lempl ; 14-10-2007 o 12:22
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Do PIH i Canon/PL pewnie zadzwonię, aczkolwiek nie łudzę się, że aktywnie zareagują. Na pewno wyślę odpowiednie info do Canon/IRL, z numerem sprzętu i kopią dowodu zakupu, żeby NIE wysyłali kasy tym, co przyślą kody...
"Podpada pod paragrafy" - jasne, ale w polskiej rzeczywistości...
Re: Kolekcjoner "co najmniej powód do reklamacji" - dokładnie tak, tu już się nie opieram na 10 dniach, kiedy konsument może zwrócić bez tłumaczenia się, po prostu towar jest niezgodny z umową i tyle. CashBack 100%... Tyle że sprzęt trzeba oddać :-) i szukać innego sklepu...