Strona 51 z 52 PierwszyPierwszy ... 4149505152 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 501 do 510 z 512

Wątek: Sonda. Czym jeżdzimy?

  1. #501
    Coś już napisał
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Wa-wa
    Wiek
    56
    Posty
    98

    Domyślnie

    Nissan Patrol 3.0Di.

    Głośny jak jasna cholera, pali 16l/100 (miasto) ale bym nie zamienił na żadną benzynę.

  2. #502
    Uzależniony Awatar miklo
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    50
    Posty
    681

    Domyślnie

    Chłopie - w terenie diesel to podstawa. A patrol chyba wszędzie wjedzie :-)

  3. #503
    Coś już napisał
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Wa-wa
    Wiek
    56
    Posty
    98

    Domyślnie

    No, prawie wszędzie

  4. #504
    Pełne uzależnienie Awatar minek
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    47
    Posty
    1 386

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez miklo Zobacz posta
    Chłopie - w terenie diesel to podstawa. A patrol chyba wszędzie wjedzie :-)
    Na trasie Berlin - Ułan Bator większość patroli odpada. Toyoty jadą do końca (no, większość).

  5. #505
    Uzależniony Awatar miklo
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    50
    Posty
    681

    Domyślnie

    Hehe. To faktycznie Partol jest be ;-)

  6. #506
    Bywalec Awatar MarcinekP
    Dołączył
    Jul 2005
    Miasto
    Kostrzyn nad Odrą
    Wiek
    47
    Posty
    114

    Domyślnie

    Miklo napisal:
    Jechałem ostatnio Volvo S80 2,5d5. Wcześniej jeździłem Mondeo 2.0tdci, Pugiem HDI. Nie są ciche. Nawet Volvlo. Na wolnych obrotach na światłach jest dość głośno.

    To nie jest wg mnie duża wada. To jest tylko kwestia przyzwyczajenia. Ale wmawianie, że diesle są cichutke jest śmieszne.
    Witam

    ni nie przesadzaj, pojezdzij sobie BMW np. 3.0D i jak powiesz ze jest głośny to kłaniam się w pas (mnie na taki nie stać więć śmigam starawym szerszeniem 525TDS) zapraszam na jazde próbną.

    pozdrawiam
    ___
    Canon

  7. #507
    Dopiero zaczyna Awatar atz1983
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Durango (Spain)
    Wiek
    41
    Posty
    44

    Domyślnie

    DoMiNiQuE - dzięki. Też lubię ten samochodzik
    A co do samochodów ogólnie - terenówek nie lubię bo palą jak smoki. I np. jak bym imał mieć dwutonowego potwora LandRover czy inne patrole i wozić ten cały złom wszedzie to bym już wolał wydać mniej na tarpana do wożenia ładunku a na codzień wozić się jakąś 206 z gazem :P
    Chociaż z drugiej strony i tak powinno się mieć samochód do miasta i samochód w trase...
    A co do sporu diesel - bezołowiowa to ja szczerze powiem, że wolę benzynkę mimo tego, że wiem jakie są zalety ropniaków.
    Ja teraz jak znajdę pracę bym chciał dokupić sobie Mazde 323F :> na trasy

  8. #508
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jul 2006
    Posty
    96

    Domyślnie

    Dizle mają wielką zaletę-dynamikę na niskich obrotach. Przeważnie nie lubię kręcić silnika. Dla benz taką górna granicą jest ok 4tys a dla ropniaka ok 3-3,5 tys. W tym przedziale to nie ma co dyskutować odnośnie przyjemności jazdy. Temat ulegnie zmianie jeśli do benzyny dodamy turbo bo wówczas taki silnik ma to co uwielbiam-szczytowy moment obrotowy już na niskich obrotach.

    Odnośnie odgłosów pracy silnika to może jestem jakiś inny ale ten z nowych diesli jest super. Szczególnie pasuje mi gwizd turbo bo aż mi skóra cierpnie

    P.S. Ostatnio miałem przyjemność jechać vectrą 2,5 v6 170 koni, niestety jako pasażer. Dla takiego auta byłbym w stanie zrezygnować z ropniaka oczywiście jeśli posiadałby LPG. Moment obrotowy od niskich obrotów jest wystarczający a im dalej tym lepiej. Dodatkowo przy 5tys obrotów basówa jaka wydostaje się spod maski to miód i malina ehh tylko ten koszt założenia instalacji LPG do tego.. W sumie i tak wyjdzie, że do normalnej jazdy taniej będzie na ropniaku
    "korpus niezbyt profi w rękach profi daje rezultaty bardziej profi niż korpus profi w rękach amatora, ale już korpus profi w rękach profi daje rezultaty bardziej profi niż korpus niezbyt profi w rękach profi"

  9. #509
    Uzależniony Awatar miklo
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    50
    Posty
    681

    Domyślnie

    No widzisz panczo. Ja cały czas mówię o silnikach o pojemnościach w granicach 3 litrów. Im już na prawdę nic nie brakuje od dołu :-)

  10. #510
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jul 2006
    Posty
    96

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez miklo Zobacz posta
    No widzisz panczo. Ja cały czas mówię o silnikach o pojemnościach w granicach 3 litrów. Im już na prawdę nic nie brakuje od dołu :-)
    Wiesz, nie ma róży bez kolców. 3 litrowy silnik nie wejdzie do auta wielkości 307/astra albo jak już jest to auto jest stricte sportowe. Dodatkowo 3litrowy silnik będzie brał przy w miarę spokojnej jeździe ok 12 litrów gazu a żeby był prawdziwy fan z jazdy to wynik skoczy do 16-18 litrów a to już dużo.

    Dodatkowym minusem silników o dużej pojemności są duże opłaty.
    Plusem jest napis na klapie 3.0 v6, który budzie rispect

    Idealnym rozwiązaniem jak dla mnie jest silnik benzynowy z turbo. Peugeot właśnie wprowadza taki do 308. Silnik jest bardzo mocny bo z tego co pamiętam 140 koni, zrywny od dołu i w miarę oszczędny.
    "korpus niezbyt profi w rękach profi daje rezultaty bardziej profi niż korpus profi w rękach amatora, ale już korpus profi w rękach profi daje rezultaty bardziej profi niż korpus niezbyt profi w rękach profi"

Strona 51 z 52 PierwszyPierwszy ... 4149505152 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •