Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Wątek: Problemy z firmą canon

  1. #11
    Pełne uzależnienie Awatar Mac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Wiek
    54
    Posty
    2 063

    Domyślnie

    Wielka korporacja = wielki bałagan generowany przez niekompetentnych pracowników. Ja teź czekam na cash back ale jeszcze ich nie molestuję.
    EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8L | EF 24-105/4L IS | EF 70-200/2.8L| EF 100-400/4.5-5.6L IS | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4L | EF 135/2L| EF 100/2.8L IS Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B
    Onanizm sprzętowy NIE, dobra jakość TAK.

  2. #12
    jacquesm
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez paweleverest Zobacz posta
    Napisałem więc list do canona ( na który oczywiście nie otrzymałem odpowiedzi ) a po tygodniu zadzwoniłem do działu marketingu relacjonując całą sprawe . Przemiła pani obiecała mi pomóc i faktycznie po tygodniu otrzymalem list z Irlandii. Podobno podałem złe dane odnośnie konta ( nr IBAN "podobno się nie zgadzał" i nie mogli przesłac kasy) . Dali mi 14 dni od daty otrzymania pisma na zweryfikowanie danych. Wysłaem jeszce raz wniosek tym razem z nr konta z innego banku i po 3 tygodniach przyszedł przelew .... ale na to pierwsze konto do którego IBAN podałem "podobno zły"
    Ja również zadzwoniłem do marketingu naszego canona. Tam miła pani podała mi adres email niejakiej pani Quinn z canona w Irlandii pytając czy umiem pisać po angielsku (sic! przecież to polska firma obiecała mi pieniądze). Napisałem do niej i - jak to zwykle w canonie - położyli na mnie lachona. Zero odpowiedzi. A co do numeru IBAN. Zanim wysłałem do canona po zwrot kasy sprawdziłem dokładnie ten numer w banku. A więc tak jak w Pańskim przypadku.

  3. #13
    Początki nałogu
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    43
    Posty
    253

    Domyślnie

    ten caly "cash back" to tzw "żer dla skner" chwyt marketingowy. Mogę się zalozyc ze kilkadziesiat procent kupujacych w okresie promocji nie wysyła formularza o zwrot kasy, gdy to trzeba wysylac do irlandii etc...
    Canon|5DmkII+BG|5D+BG-E4|30D+BG-E2|20D|50E|24-70L|24-105L|70-200 2.8L|580EX|550EX|430EX|Manfrotto 074B/329RC4, 682B/#222|SanDisk UltraII/ExtremeIII|Brain's Hottub by Crumpler|Lowepro|

  4. #14
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tequil Zobacz posta
    ten caly "cash back" to tzw "żer dla skner" chwyt marketingowy. Mogę się zalozyc ze kilkadziesiat procent kupujacych w okresie promocji nie wysyła formularza o zwrot kasy, gdy to trzeba wysylac do irlandii etc...
    Ale amerykę odkryłeś.... . No jasne, dlatego to robią zamiast zwykej obniżki, która by obowiązywała zawsze, wszędzie i wszystkich.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  5. #15
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Ale amerykę odkryłeś.... . No jasne, dlatego to robią zamiast zwykej obniżki, która by obowiązywała zawsze, wszędzie i wszystkich.
    Ja bym to potraktował jako postawienie kropki na i

  6. #16
    Początki nałogu Awatar Drozdi
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    EU
    Wiek
    44
    Posty
    418

    Domyślnie

    Noo a ja musze napisac, ze w Niemczech takie rzeczy sie nie zdarzaja ... Niemcy to fajny kraj P.S. Nie bijcie
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  7. #17

    Domyślnie

    Jak to czytam to mi smutno że mieszkam w takim kraju. Jeśli chodzi o korporacje to mozna tu jeszcze dopisać traktowanie klienta przez firmy kurierskie. Miałem z taką ostatnio przejącia wysyłając przesylkę na Zytnią. Nazwy podawać nie będę ale tylką z ta firmą Canon ma podpisana umowę. Na kuriera czekałem 3 dni bo "zapominał?", godziny odbioru przesyłki miałem podawane 3 krotnie i zawsze były to pomiędzy 8 a 17 co wiązało sie z uwiązaniem. Zadzwonić na pół godziny przed przyjadzem nie mogą bo jak poinformowała mnie Pani telefonicznie 'nie maja w zwyczaju dzwonić do klienta'. Hmmm ciekawe, jak mieli mi dostarczyc przesylke za ktorą ja miałem zapłacić to potrafili 6 razy do mnie dzwonić. Podsumowując, problemy z obsługa ma nie tylko Canon ale i im pomagający o innych "korporacjach' nie wspomnę. Brakuje w naszym kraju ETYKI W BIZNESIE. Chyba mają za dobrze skoro nie sznują klienta. i dalej mi smutno....
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez Drozdi Zobacz posta
    Noo a ja musze napisac, ze w Niemczech takie rzeczy sie nie zdarzaja ... Niemcy to fajny kraj P.S. Nie bijcie
    Drozdi, coś w tym jest. Spotkałem ostatnio znajomego po latach, który w Niemczech miał swoją firmę. Zgadnij na co narzekał..... na to że trzeba robic wszystko na tip top bo klienci są wymagajacy i cięzko się prowadzi interesy. Przyzwyczajony do Polskiego sposobu traktowania klienta.
    Ostatnio edytowane przez Artur Lewandowski ; 04-10-2007 o 11:57 Powód: Automerged Doublepost

  8. #18
    Pełne uzależnienie Awatar paweleverest
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Zawiercie
    Wiek
    51
    Posty
    1 138

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jacquesm Zobacz posta
    Ja również zadzwoniłem do marketingu naszego canona. Tam miła pani podała mi adres email niejakiej pani Quinn z canona w Irlandii pytając czy umiem pisać po angielsku (sic! przecież to polska firma obiecała mi pieniądze). Napisałem do niej i - jak to zwykle w canonie - położyli na mnie lachona. Zero odpowiedzi. A co do numeru IBAN. Zanim wysłałem do canona po zwrot kasy sprawdziłem dokładnie ten numer w banku. A więc tak jak w Pańskim przypadku.
    Tak tyle ze ja za pierwszym razem podałem dobrze bo w końcowym efekcie dostałem kase na to pierwsze konto - burdel i tyle . A fakt faktem jest taki że lepiej dla firmy robić zwroty niż obniżki bo jak powiedzieli przedmówcy niektórzy po takim numerze jak ja miałem machają ręką na promocje - a canon się cieszy

  9. #19

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Artur Lewandowski Zobacz posta
    Jeśli chodzi o korporacje to mozna tu jeszcze dopisać traktowanie klienta przez firmy kurierskie. Miałem z taką ostatnio przejącia wysyłając przesylkę na Zytnią. Nazwy podawać nie będę ale tylką z ta firmą Canon ma podpisana umowę...
    Hohoho a co ja mialem z ta firma... zgubili paczke zwodzili mnie kilka dni a jak w koncu znalezli to byla wlasnie w drodze spowrotem do warszawy bo niby kurier nikogo w domu nie zastal, a ja warowalem kilka dni nie mogac wyjsc z domu... Skonczylo sie awantura darciem i zawroceniem busa. W koncu przybiegl spocony kurier i sie jeszcze zapytal co tam jest takiego pilnego w tej paczce... Jaki serwis taki kurier...

  10. #20
    Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    4 709

    Domyślnie

    Pomijając nieprzyjemną sytuację, to niestety w Stanach również nie traktują klienta tak jak to zostało opisane. Miałem sam z tym do czynienia i jak już kupisz, to bracie nikt nigdzie się tobą nie interesuje. Nie dotyczy to tylko Canona zresztą.
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

    Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •