40D + 17-55/2.8 IS USM + 85/1.8 USM + 580EX + Stofen
Pretec 4 GB x133 + Kingston 1 GB x50 + Manfrotto 728B
Lowepro Stealth Reporter D400 AW + Lowepro Nova 2 AW
Moje zdjęcia na Jelonce.com, plfoto i galerii ZSO nr 1 im. S. Żeromskiego w Jeleniej Górze
Mój fotoreportaż z XV Finału WOŚPu i zdjęcie tygodnia na fotopolis.pl
Wyglada na to, ze tak (nie Canon POlska, ale Zytnia - a to zawsze cos).
Generalnie dziala to jak ubezpieczenie samochodu (AC)
Klienci z USA wysylaja sprzet do tej firmy (maja wykfalifikowany serwis) i tyle, ale juz Europa ma inaczej:
LINK
W skrocie:
Naprawy musza byc przeprowadzone przez autoryzowany service producenta w Twojej okolicy (czyli Zytnia w przypadku Canona).
1. Nalezy wyslac email do MACKCAM zawierajacy:
- numer gwarancji
- krotki opis problemu
2. MACK wysle mailem numer autoryzacyjny
3. Nastepnie trzeba zalatwic wycene naprawy w w/w serwisie i przeslac emailem lub faxem do MACK.
Po zaakceptowaniu wyceny mozna naprawiac sprzet. Nie doczytalem czy oni za to placa bezposrednio czy tez refunduja po naprawie. Mozna pytac tu.
5D
W domyśle Canon Polska = Żytnia ;-)
Wygląda to na dość długotrwały proces. Przy kupnie zaoszczędzi się na szkle, ale naprawa jego może się okazać katorgą. Na pewno zajmie to kilka razy dłużej niż standardowe 5 dni na Żytniej (gdy mają części na stanie ;-) )??:
40D + 17-55/2.8 IS USM + 85/1.8 USM + 580EX + Stofen
Pretec 4 GB x133 + Kingston 1 GB x50 + Manfrotto 728B
Lowepro Stealth Reporter D400 AW + Lowepro Nova 2 AW
Moje zdjęcia na Jelonce.com, plfoto i galerii ZSO nr 1 im. S. Żeromskiego w Jeleniej Górze
Mój fotoreportaż z XV Finału WOŚPu i zdjęcie tygodnia na fotopolis.pl