Pokaż wyniki od 1 do 10 z 1093

Wątek: Dolina Rospudy - protest!

Mieszany widok

  1. #1
    Bywalec
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Sopot
    Posty
    216

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pogonus Zobacz posta
    Wszystko pięknie, tylko że obwodnica przez Raczki z powodów wcześniej kilkakrotnie już podanych nie jest dobrym rozwiązaniem i dlatego między innymi ten wariant został odrzucony.
    (...)
    Tło polityczne sprawy tylko ją komplikuje, a nie daje pomysłu na rozwiązanie problemu :sad:.

    PS
    Wariant trasy przez Raczki (w wersji projektowej!) był (i jest) już opracowany.
    Nie jest dobrym rozwiązaniem dla kogo? Polityków, którzy będą mieli problem, żeby się załapać na następną kadencję? Czy dla samochodów (TIR-ów)? Czy dla ludzi, którzy będą musieli się przedostać na drugą stronę drogi.
    Przepraszam, że prawdopodobnie powtarzam coś, co już zostało tu przytoczone, ale GTC buduje 90 km autostrady A1 w cenie za km zbliżonej i, "w pakiecie" musi postawić 90 wiaduktów na tej trasie, więc nie widzę problemu w budowie kilku wiaduktów przy tej drodze.
    Własnie wątek polityczny jest główną przeszkodą w spojrzeniu zdroworozsądkowym.
    Kubaman ma rację. Codziennie przejeżdzam obok miejsc budowy A1 i naprawde zaraz obok wiaduktu jest hałda żwiru/piasku, jest kupa 8-kołowych wywrotek (jest ich po prostu pełno) i jest duża inwazja GTC w teren naokoło budowy.

    Jeżeli taki wariant jest wytyczony, to fajnie. Jest (trochę) mniej roboty do wykonania.

    Cytat Zamieszczone przez Biperek Zobacz posta
    (...)Tomalaxx: Powyżej pewnego natężenia ruchu nawet najinteligentniejsze światła na nic się zdadzą, a skutek będzie taki, że TIRy zamiast przejeżdżać przez miasto będą w nim stać, blokując przy okazji ruch lokalny. Rozwiązaniem mogłyby być przejścia bezkolizyjne, już o tym pisałem.
    Pewnie masz rację. Chodziło mi o wprowadzenie tymczasowego rozwiązania na czas budowy obwodnicy, aby zmniejszyć prędkość TIR-ów w Augustowie.
    Metafora taka .

  2. #2
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    295

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomalxx Zobacz posta
    Nie jest dobrym rozwiązaniem dla kogo? Polityków, którzy będą mieli problem, żeby się załapać na następną kadencję? Czy dla samochodów (TIR-ów)? Czy dla ludzi, którzy będą musieli się przedostać na drugą stronę drogi.
    Przepraszam, że prawdopodobnie powtarzam coś, co już zostało tu przytoczone, ale GTC buduje 90 km autostrady A1 w cenie za km zbliżonej i, "w pakiecie" musi postawić 90 wiaduktów na tej trasie, więc nie widzę problemu w budowie kilku wiaduktów przy tej drodze.
    Własnie wątek polityczny jest główną przeszkodą w spojrzeniu zdroworozsądkowym.
    Kubaman ma rację. Codziennie przejeżdzam obok miejsc budowy A1 i naprawde zaraz obok wiaduktu jest hałda żwiru/piasku, jest kupa 8-kołowych wywrotek (jest ich po prostu pełno) i jest duża inwazja GTC w teren naokoło budowy.
    Jeżeli taki wariant jest wytyczony, to fajnie. Jest (trochę) mniej roboty do wykonania.
    Pewnie masz rację. Chodziło mi o wprowadzenie tymczasowego rozwiązania na czas budowy obwodnicy, aby zmniejszyć prędkość TIR-ów w Augustowie.
    Metafora taka .
    Oczywiście, że w pierwszym rzędzie miałem na myśli przede wszystkim lokalną społeczność (ludzi, przez których grunty ma przebiegać trasa), ale pod uwagę brałem też i to, że w dalszym ciągu alternatywna trasa przetnie obszar Natura 2000 i będzie powód do konfliktu z UE.
    Koszty budowy to zupełnie odrębny temat i tu Kaubamanowi oraz Tobie przyznaję rację. Przypuszczam, że za tym kryje się potężny przekręt, ale bardzo obawiam się, że CBA nie stwierdzi jednak uchybień .
    W świetle najświeższych informacji z Brukseli rozpada się cała „misterna” konstrukcja rozgrywki PiS (i z tego można się cieszyć ).

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    4 709

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomalxx
    Przepraszam, że prawdopodobnie powtarzam coś, co już zostało tu przytoczone, ale GTC buduje 90 km autostrady A1 w cenie za km zbliżonej i, "w pakiecie" musi postawić 90 wiaduktów na tej trasie, więc nie widzę problemu w budowie kilku wiaduktów przy tej drodze.
    Ponieważ te wiadukty mogą być bardzo różne - to zależy od lokalizacji i warunków terenowych - moje obliczenia powyżej opierałem na średnich (a raczej maksymalnych) cenach w Europie Zachodniej, aby nie prowokować podejrzeń o nieobiektywność
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

    Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

  4. #4
    Bywalec
    Dołączył
    Jan 2007
    Wiek
    49
    Posty
    107

    Domyślnie

    Do Trybunału coraz bliżej....
    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.ht...6&ticaid=134aa


    pozdrawiam

  5. #5
    Uzależniony
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Polska
    Posty
    727

    Domyślnie

    Zgoda na budowę obwodnicy przecinającej bagna nad Rospudą to kompromitacja ministra środowiska i dowód na niezdecydowanie premiera, który nie ma pojęcia, jak wybrnąć z ekologicznego konfliktu. Całe szczęście, że mamy w kraju inteligentnych i zdeterminowanych ekologów........

    reszta tu:

    http://wiadomosci.onet.pl/1394338,2677,1,kioskart.html

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    4 709

    Domyślnie

    aqua, od samego początku trzymamy tę samą linię frontu, tylko dlaczego tak mało rzeczowo, a tak bardzo emocjonalnie to wszystko argumentujesz? Naprawdę, dla Rospudy zła/dobra opinia o ekologach nie ma znaczenia. A przecież tylko o Rospudę nam chyba chodzi?
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

    Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

  7. #7

    Domyślnie

    Fajna galeria u kolegów z forum N:

    http://tinyurl.com/37z9ob

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •