Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: [pytanie] 24-85 USM srebrny?

  1. #1
    Bywalec Awatar duperel
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    43
    Posty
    127

    Domyślnie [pytanie] 24-85 USM srebrny?

    Witam,

    powiedzcie proszę, czy ktoś z was podpinał do srebrnego body 350D obiektyw Canona 24-85 USM też w srebrnym kolorze. Wiem że walory estetyczne są na drugim miejscu ale jest to równie ważne miejsce. Czy wiecie coś na ten temat? Czy odcienie są podobne, czy ewidentnie się różnią?

    pzdr

    duperel

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    WoW! Umarłem! ROTFL
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  3. #3
    Początki nałogu Awatar piszczal
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Lublin
    Wiek
    51
    Posty
    459

    Domyślnie

    co się kolego Kolaj śmiejesz?
    wiesz jak ja cierpię jak biała 70-200 podpinam do czarnego body?
    rozumiem całkowicie kolegę duperela
    aktualnie: Canon EOS R6 | Sigma A 35/1.4 DG HSM | Canon 135/2 L | Canon 16-35/4 L

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar mattnick
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    Wałbrzych
    Wiek
    42
    Posty
    1 735

    Domyślnie

    na chłopski rozum po co mieli by robić różne odcienie ??
    30D, C 17-40 f4 L, 50 f1.8, 70-200 f4 L, 430 ex, oraz -=iii=<)
    CZYTAĆ I PAMIĘTAĆ !!!!

  5. #5
    Bywalec Awatar duperel
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    43
    Posty
    127

    Domyślnie

    Teoretycznie nie powinny się różnić.
    Jednak 350 to nowsza konstrukcja, więc może i materiały nowsze (inne).
    Chciałbym usłyszeć opinię kogoś, kto widział na własne oczy...

  6. #6
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 202

    Domyślnie

    na chlopski rozum, to bardzo mozliwe ze sa rozne odcienie. 24-85 w wersji srebrnej byl w zestawch do EOS-ow 10 a te maja metalik raczej ciemniejszy niz trabant. ale w bezporednim porownaniu nie widzialem, wiec nie bede krakal.
    www albo tez flickr

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar Matsil
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Wołomin
    Wiek
    45
    Posty
    2 022

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piszczal Zobacz posta
    co się kolego Kolaj śmiejesz?
    wiesz jak ja cierpię jak biała 70-200 podpinam do czarnego body?
    rozumiem całkowicie kolegę duperela
    A chciałbyś mieć białe body :-D ?

    Mnie osobiście to nie przeszkadza, choć to oczywiście rzecz gustu.
    R6, 5DIII, 24L, 35L, 50L, 85L, 135L, 16-35L, 24-70L, 70-200L, 100-400L, 580x2, 430 i inne graty

  8. #8
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 202

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Matsil Zobacz posta
    A chciałbyś mieć białe body :-D ?
    ja bym osobiscie chcial czarne tele. nie rzucajace sie w oczy z daleka i nie sprawiajace problemow przy wyjsciu do zwierzat, gdzie trzeba uwazac, zeby z daleka nie straszyc ich swiecaca zarowka.

    Nikon ma swoje tele w wersjach jasnej i ciemnej. jasna dla robiacych w warunkach zagrozenia grzaniem smarow, ciemna dla tych, ktorzy potrzebuja sprzetu nie zwracajacego na siebie uwagi. w Canonie jest do wyboru tylko swiecaca po oczach wiocha, ktora wielu przyrodnikow musi opakowywac "kubraczkami" w imie marketingu Canona, ktory z tego koloru zrobil znak rozpoznawczy...

    kazdy kij ma dwa konce
    www albo tez flickr

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar Skipper
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Niemcy a czasem inne kraje
    Wiek
    52
    Posty
    1 112

    Domyślnie

    szukałem i nie znalzłem ale gdzies jakis czas temu widziałem fajny patent na biały kolor :] nie wiem moze gosc był w młodosci snajperem albo 007
    obiektyw był owiniety materiałem, chyba jakies poąłczenie materiału z tasmą klejącą w kolorze khaki i zeby było jasne, owiniete były tylko białe elementy z wycieciem na skale odległosci i panel przełaczników. powiem szczerze, to naprawde fajnie wyglądało, jak z amerykańskiego filmu o reporterach wojennych

    to odnosnie postów akustyka i piszczela
    Ostatnio edytowane przez Skipper ; 29-12-2006 o 22:12
    fotografuje ludzi, nie zwierzęta... nie jestem fotografem żywności

    EOS Digital 17-200; f/1.4; f1.8; f/4; L; IS; Speedlite 580EX + Apple

  10. #10
    Początki nałogu Awatar piszczal
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Lublin
    Wiek
    51
    Posty
    459

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez akustyk Zobacz posta
    ja bym osobiscie chcial czarne tele. nie rzucajace sie w oczy z daleka i nie sprawiajace problemow przy wyjsciu do zwierzat, gdzie trzeba uwazac, zeby z daleka nie straszyc ich swiecaca zarowka.
    Bartek, nie znam twoich zwierzęcych zdjęć? robisz coś w temacie?
    aktualnie: Canon EOS R6 | Sigma A 35/1.4 DG HSM | Canon 135/2 L | Canon 16-35/4 L

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •