https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Nowy Jork
No trochę tak za autopsji ;-) bo z kolei u mnie w wypadku pociągów też nowoczesny AF nie jest mi zupełnie do niczego potrzebny. Nawet jak pociąg jedzie szybko to dość łatwo przewidzieć w którym miejscu się znajdzie za chwilę.
Oczywiście że tracking mi trochę to ułatwił bo nie muszę czekać aż lokomotywa trafi w wybrany punkt AF tylko sobie ją śledzę niezlanie od tego gdzie jest aktualnie w kadrze - ale to żaden przełom. Bez tego tak samo dobrze żyłem.
Nowoczesny AF wymaga wymagającego use-case
p,paw
https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Nowy Jork