Witam, tak u mnie zaczęły się problemy z R5 podobnie. Zawieszanie aparatu albo restart bez żadnego powodu. Po jakimś czasie ok 4 tygodni od zakupu pojawił się błąd err 70. Wysłany do naprawy - wymiana płyty głównej. Po naprawie ok 3 tygodni spokoju i ponownie zawieszanie i restarty aparatu. Ponownie naprawa ale tym razem serwis odpisał, że nic nie widzi i wrócił do mnie. Kolejne 3-4 tygodnie i znowu to samo, zawieszenia , restart i wreszcie błąd err 70. Tym razem uwieczniłem błąd aparatem telefonu. Ponowny wyjazd do naprawy - podobno wymieniono matrycę. Piszę podobno bo aparatu nie odebrałem i wniosłem o zwrot pieniędzy - rękojmia. Nie ma dużo tego typu problemów w internecie spotkałem 4-5 takich przypadków w tym z R6 Scotta Kelbiego. Moim zdaniem to problem danego egzemplarza i Canon powinien szybko je zabrać od użytkowników aby zbadać przyczynę. W USA szybko wymienili na nowe egzemplarze - 2 sztuki. Ja na razie czekam na zwrot pieniędzy ze sklepu.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk