-
Odp: Serwis Canona E-csi Warszawa na ul. Żytniej cz. II
Od pewnego czasu noszę się z zamiarem zakupu obiektywu. Ze względu na to, że oferty na rynku są z różnych źródeł, chciałem mieć pewność, że gwarancję zapewni mi autoryzowany serwis Canona. Dlatego zadzwoniłem na Żytnią w Warszawie, aby dowiedzieć się, jakie dokumenty są wymagane, oraz potwierdzić oficjalną sieć dystrybucji. Padło akurat na Mediamarkt, który to sklep znajduje się w wykazie Canona. Pracownik w dziale sprzedaży w serwisie Canona na Żytniej, stwierdził, że na moim miejscu nie kupowałby obiektywu w sklepie Mediamarkt, lecz u nich w serwisie, gdzie jest on o 300 zł droższy, ale nie sprecyzował dlaczego. Zadzwoniłem do Mediamarkt, by upewnić się, że mam aktualne informacje. Tam też zapewniono mnie, że jest to oficjalna sieć dystrybucji firmy Canon i z serwisem nie będzie żadnego problemu, a postawa tegoż serwisu jest dla nich zupełnie niezrozumiała.
Przyznam szczerze, że wcześniej miałem parę razy do czynienia z tym serwisem i za każdym razem wychodził jakiś zgrzyt. Bywało tak, że opinie dwóch pracowników dotyczące jednego tematu były skrajnie różne. Szczególnie dotyczyło to cen, ale nie tylko, terminy stanowią odrębną bolączkę. Zamówienie u nich drobnych akcesoriów do aparatu, to dramat i droga przez mękę, a olewackie podejście do klienta jest unikatowe na skalę światową. Za co mam im dopłacić te 300 złotych?.
Ostatnio edytowane przez ebeb ; 05-03-2020 o 18:47
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum