https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
Moment, ale co to ma do rzeczy? Bo tak piszesz jakby Canon zastosował wizjer dopiero w Canonie R. A niby co jest w bezlustrach Canon M? Co z kamerami Video? Moja kamera Canona mini DV sprzed ponad 10 lat ma wizjer elektroniczny. Mieli technologię.
Nikon też miał technologię, z Nikon 1 i wizjer w Nikon Z7 jest oceniany wyżej niż w Sony A7.
Nikon, Leica, Hasselblad, Mamiya, FKD i jeszcze kilka innych ...
Dokładnie tak samo było w Soniakach generacji I i II i jest nadal w generacji III w trybie HI+. Związane to jest z koniecznością opróżnienia bufora matrycy itp. Chodzi o to, że obrazek jest zatrzymany na "znacznie" dłużej niż sam czas odczytu matrycy. W wypadku dynamicznych scen okrutnie utrudnia pracę - zobaczysz na pokazach - masakra, kiedy widzisz zatrzymany obiekt a potem nagle okazuje się, że jest już w zasadzie poza kadrem. Dlatego nigdy nie używam HI+ przy spottingu, tyle że u mnie HI+ to 11fpsów.
Wyjątkiem na rynku jest A9, w którym nie ma w ogóle zatrzymania obrazu - no ale tam jest stacked sensor.
p,paw
Ostatnio edytowane przez pawel.guraj ; 12-03-2019 o 13:47
https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Nowy Jork