Ladny obrazek.jeden punk af:5D
Ladny obrazek.jeden punk af:5D
M50; 1.4/32mm
Na marginesie premiery A7R III: pokazując obiektyw 24-105 Sony wyraźnie wzoruje się na najlepszychJak zobaczyłem Sony 100-400, to byłem zaskoczony jak im się udało zrobić prawie taki sam MFD jak u Canona i prawie identyczne rozwiązanie uchwytu statywowego
Fakt, że do każdego z tych obiektywów Sony stara się dodać coś z "premium", oczywiście łącznie z ceną
![]()
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/
Jestem szumofobem
S50/1.4A. Mam ostrego kundla.
Używam Lee: BS, LS, Lee Landscape Polarizer 105mm, .6, .9 soft i hard, holder 2 sloty + pierścień
Każdy lubi ostrusieńkie obrazki z matryc bez filtra rozmydlającego, zwanego technicznie dolnoprzepustowym. Jednak niestety z tego wynikają problemy, których nie da się ominąć w żadnym rodzaju fotografii, nawet w matrycach blisko 50 mpix. Nie bez powodu producenci ciągle oferują wersje z filtrem.
W poniższym linku jest porównanie Sony a7R III, Nikona d850, Fuji GFX (prawie medium format)i Canona 5d4. Tylko Canon ma filtr zapobiegający moiré i dlatego produkuje obraz (w dużym powiększeniu) mydlany w porównaniu z pozostałymi trzema. Brak filtra przy ostrym, przysłoniętym obiektywie nowszej generacji daje więcej drobnego detalu o rozmiarach kilku pikseli.
Niestety, ta róża ma kolce, które mnie skutecznie zniechęcają. Jest tam powiększenie oka modelki i niestety wszystkie trzy gołe matryce fałszują, Sony najwyraźniej. W tęczówce oka po orostu nie ma takiej kratki jaką tam widać. Chyba, że modelka była jakimś owadem lub robotem. Na co komu drobne szczegóły, jeżeli są one fałszywe i nigdy nie można ufać temu, co się widzi?
Sony A7R III Review
A tęczówki naprawdę wyglądają tak:
The eyes have it: The iris pictured in remarkable detail by incredible close up shots | Daily Mail Online
Ostatnio edytowane przez pan.kolega ; 27-10-2017 o 19:48
I don't always shoot wide angle zooms, but when I do, I prefer the 16-35 f/4 IS.
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/