Pokaż wyniki od 1 do 10 z 359

Wątek: Canon EF 35/1.4 L mkII

Mieszany widok

  1. #1
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    589

    Domyślnie Odp: Canon EF 35/1.4 L mkII

    Wiesz Matsil, ludzie którzy zawodowo zajmują się fotografią też liczą każdą złotówkę i to nie tylko w Polsce. To samo pewnie powiedziałbyś o gazowaniu lpg drogich bryk. Stać go na super auto a na Pb już nie. Ja ci powiem tak, że po co przepłacać skoro można to zrobić równie dobrze zamiennikiem. Kolega forumowy który trzepie rocznie masę ślubów pokazał że Sigma Art świetnie daje radę. Żyje z fotografii a jednak w dupie ma czerwony pasek. Takich ludzi jest więcej.
    Ostatnio edytowane przez horak ; 17-10-2015 o 15:14

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Matsil
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Wołomin
    Wiek
    45
    Posty
    2 022

    Domyślnie Odp: Canon EF 35/1.4 L mkII

    Cytat Zamieszczone przez horak Zobacz posta
    To samo pewnie powiedziałbyś o gazowaniu lpg drogich bryk. Stać go na super auto a na Pb już nie.
    Mniej więcej. Mam Imprezę STI i wiele osób te auta "gazuje", bo średnie spalanie Pb98 ok. 15-18 a na torze spokojnie 40-50l . Ja uważam, że gaz w takim aucie, to nie oszczędność a profanacja, ale to moje zdanie .

    Zgadzam się, że można działać zamiennikiem, który jest tańszy, ale który zapewnia takie same parametry i komfort pracy. A tu niestety tak nie jest, bo sigma w słabym świetle będzie działać słabo. Dlaczego nie kupiłem sigmy 35 tylko nadal mam słabszy optycznie 35L? Przecież za cenę używki miałbym nowego "kundelka". Ano właśnie dlatego - wypróbowałem i z całą świadomością powiedziałem "dziękuję". Szkoda czasu i nerwów za te parę złotych .
    Nie jestem za tym, żeby bez sensu wydawać kasę, ale też nie uznaję półśrodków.

    Apropo ceny, to każdy, kto kiedykolwiek miał coś wspólnego z marketingiem szybko to zrozumie. Są dwie drogi - niska cena i duży obrót lub wysoka cena, mniejszy obrót, ale podobny zysk. Na produktach niszowych, których produkcja jest droga zdecydowanie wchodzi się w tą drugą drogę. To nie Biedronka, gdzie salceson idzie za miliony a lokalna masarnia trzepie go ile wlezie. Tu klient wie czego chce i pomimo ceny kupi. To samo z autami z wyższej półki. Oczywiście jest jeszcze coś takiego jak pozycjonowanie klienta, bo głupio by było jak na ulicy byłoby tyle DB9 co fordów mondeo .
    Ostatnio edytowane przez Matsil ; 18-10-2015 o 15:19
    R6, 5DIII, 24L, 35L, 50L, 85L, 135L, 16-35L, 24-70L, 70-200L, 100-400L, 580x2, 430 i inne graty

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    2 875

    Domyślnie Odp: Canon EF 35/1.4 L mkII

    Cytat Zamieszczone przez Matsil Zobacz posta
    Mniej więcej. Mam Imprezę STI i wiele osób te auta "gazuje", bo średnie spalanie Pb98 ok. 15-18 a na torze spokojnie 40-50l . Ja uważam, że gaz w takim aucie, to nie oszczędność a profanacja, ale to moje zdanie .

    Zgadzam się, że można działać zamiennikiem, który jest tańszy, ale który zapewnia takie same parametry i komfort pracy. A tu niestety tak nie jest, bo sigma w słabym świetle będzie działać słabo. Dlaczego nie kupiłem sigmy 35 tylko nadal mam słabszy optycznie 35L? Przecież za cenę używki miałbym nowego "kundelka". Ano właśnie dlatego - wypróbowałem i z całą świadomością powiedziałem "dziękuję". Szkoda czasu i nerwów za te parę złotych .
    Nie jestem za tym, żeby bez sensu wydawać kasę, ale też nie uznaję półśrodków.

    Apropo ceny, to każdy, kto kiedykolwiek miał coś wspólnego z marketingiem szybko to zrozumie. Są dwie drogi - niska cena i duży obrót lub wysoka cena, mniejszy obrót, ale podobny zysk. Na produktach niszowych, których produkcja jest droga zdecydowanie wchodzi się w tą drugą drogę. To nie Biedronka, gdzie salceson idzie za miliony a lokalna masarnia trzepie go ile wlezie. Tu klient wie czego chce i pomimo ceny kupi. To samo z autami z wyższej półki. Oczywiście jest jeszcze coś takiego jak pozycjonowanie klienta, bo głupio by było jak na ulicy byłoby tyle DB9 co fordów mondeo .
    Wybacz, ale zatrzymałeś się na etapie instalacji I generacji. Przejechałem kilkaset tysięcy na LPG i śmieszą mnie takie opinie. W tel chwili nie wiesz czy jedziesz na PB czy LPG, przy dobrze założonej instalacji nie wiesz kiedy się przełącza i nie wiesz na jakim paliwie jedziesz. Wracając do obiektywów to kundlami obiektywy ART Sigmy mogą nazywać tylko ci co nigdy nie mieli ich w ręku albo znaczek/pasek czerwony Canona znaczy dla nich więcej niż jakość optyczna szkła.

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar Matsil
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Wołomin
    Wiek
    45
    Posty
    2 022

    Domyślnie Odp: Canon EF 35/1.4 L mkII

    Cytat Zamieszczone przez Tom77 Zobacz posta
    Wybacz, ale zatrzymałeś się na etapie instalacji I generacji. Przejechałem kilkaset tysięcy na LPG i śmieszą mnie takie opinie.
    Może w fiacie panda, nie w imprezie STI
    Mnie też śmieszą takie opinie

    Proste pytanie. Dlaczego producent skonstruował to auto na zasilanie Pb a nie LPG?
    R6, 5DIII, 24L, 35L, 50L, 85L, 135L, 16-35L, 24-70L, 70-200L, 100-400L, 580x2, 430 i inne graty

  5. #5
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    2 875

    Domyślnie Odp: Canon EF 35/1.4 L mkII

    Cytat Zamieszczone przez Matsil Zobacz posta
    Może w fiacie panda, nie w imprezie STI
    Mnie też śmieszą takie opinie

    Proste pytanie. Dlaczego producent skonstruował to auto na zasilanie Pb a nie LPG?
    A jeździłeś imprezą z LPG ? Nie montują bo marketingowo jest to nieopłacalne.
    Impreza to niższa klasa średnia, jest sporo większych wyzwań dla lpg

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar Matsil
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Wołomin
    Wiek
    45
    Posty
    2 022

    Domyślnie Odp: Canon EF 35/1.4 L mkII

    Cytat Zamieszczone przez Tom77 Zobacz posta
    A jeździłeś imprezą z LPG ? Nie montują bo marketingowo jest to nieopłacalne.
    Impreza to niższa klasa średnia, jest sporo większych wyzwań dla lpg
    No widzisz, nie wiesz za bardzo o czym piszesz . Kilku znajomych ma LPG w imprezie STI i dokładnie wiem jakie są ograniczenia i wady.

    Impreza STI to trochę inne auto niż zwykła impreza. Dodatkowo sprawa komplikuje, jeżeli jeszcze trochę "podłubana". Dość mocno wysilony silnik 2,5T z LPG nie lubi niskich temperatur zewnętrznych i poniżej -10st C po prostu nie działa. Najgorsze. że przy wyczynowej jeździe temperatura silnika na LPG idzie bardzo mocno w górę, woda i olej przekraczają 120st C, co działa destrukcyjnie. Potrzebne są dodatkowe chłodnice wody, oleju, pompy itd. czyli zwiększanie ciężaru i ograniczeń. Przy codziennej jeździe jest OK, ale na co dzień to można i fiatem pandą jeździć .

    To samo z fotografią, możesz oszczędzać świadomie godząc się na pewne ograniczenia, a możesz płacąc więcej tych ograniczeń nie mieć. Pytanie w którą stronę chcesz pójść i tylko o to mi chodzi.

    Ale to nie wątek o LPG, kolega nawiązał do tego więc sprecyzowałem .
    R6, 5DIII, 24L, 35L, 50L, 85L, 135L, 16-35L, 24-70L, 70-200L, 100-400L, 580x2, 430 i inne graty

  7. #7
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    2 875

    Domyślnie Odp: Canon EF 35/1.4 L mkII

    Cytat Zamieszczone przez Matsil Zobacz posta
    No widzisz, nie wiesz za bardzo o czym piszesz . Kilku znajomych ma LPG w imprezie STI i dokładnie wiem jakie są ograniczenia i wady.

    Impreza STI to trochę inne auto niż zwykła impreza. Dodatkowo sprawa komplikuje, jeżeli jeszcze trochę "podłubana". Dość mocno wysilony silnik 2,5T z LPG nie lubi niskich temperatur zewnętrznych i poniżej -10st C po prostu nie działa. Najgorsze. że przy wyczynowej jeździe temperatura silnika na LPG idzie bardzo mocno w górę, woda i olej przekraczają 120st C, co działa destrukcyjnie. Potrzebne są dodatkowe chłodnice wody, oleju, pompy itd. czyli zwiększanie ciężaru i ograniczeń. Przy codziennej jeździe jest OK, ale na co dzień to można i fiatem pandą jeździć .

    To samo z fotografią, możesz oszczędzać świadomie godząc się na pewne ograniczenia, a możesz płacąc więcej tych ograniczeń nie mieć. Pytanie w którą stronę chcesz pójść i tylko o to mi chodzi.

    Ale to nie wątek o LPG, kolega nawiązał do tego więc sprecyzowałem .
    Piszę o użytkownikach którzy robią 20-30 tys rocznie w mieście, nie o zawodach itd
    Dla mnie seria Art to zaawansowana amatorska półka gdzie Sigma powoli acz sukcesywnie wywala serię L z piedestału

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •