Cześć,
ja już swoje odklepałem w kwestii tej promocji Photo Enthusiasts. Też kupiłem 6D w Fotojokerze i miałem naklejone na pudło całe stado naklejek (na oryginalnym kodzie EAN też).
Cały czas po rejestracji otrzymywałem informację, że kod EAN jest nieprawidłowy.
Zadzwoniłem do supportu Canona, gość z pomocy technicznej powiedział mi jak ma wyglądać kod EAN - moja odpowiedź brzmiała WTF? Nie mam takiego kodu, zapewne jest zaklejony naklejkami sprzedawcy.
Założyli zgłoszenie reklamacyjne, poprosili o skan ścianki pudełka z aparatu na którym są te naklejki. Sprawa poszła do supportu anglojęzycznego, pomęczyłem ich 3 dni telefonami i zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie. Dostałem już klucz do pakietu Adobe, ale w dalszym ciągu (już ponad dwa tygodnie) czekam na info o wysyłce tabletu i cisza
Dodatkiem do tego true story jest to, że kumpel kupował ze mną drugie 6D w tym samym czasie i też ma drogę przez mękę z supportem canona - dokładnie taka sama sytuacja jak u mnie.