W takim 16-35 2.8 IS jedyne co byłoby "ciekawe" to cena. A wypadku tego szkła co mamy jest to o co chodzi w krajobrazie. Dla mnie to raczej teraz powód do rozmyślań, zostać przy 17-40 czy kupić 16-35?
W takim 16-35 2.8 IS jedyne co byłoby "ciekawe" to cena. A wypadku tego szkła co mamy jest to o co chodzi w krajobrazie. Dla mnie to raczej teraz powód do rozmyślań, zostać przy 17-40 czy kupić 16-35?
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Jest też grupa dziwaków, którzy fotografują ciemnawe wnętrza kościołów pod nieobecność pary młodej. 1 EV jaśniej niewiele tu daje a i tak często trzeba przysłonić. Statyw bywa niemile widziany a często wręcz zakazany.
Jak raz zaliczam się do tej grupy i wymienię C17-40L na nowe UWA z IS.
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200