C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
Ostatnio edytowane przez jan pawlak ; 19-03-2014 o 10:24
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/
Odwracasz kota ogonem. Autor tematu nic nie dokupuje ma 5D i został mu stary 50D. To normalna kolej rzeczy, bo przeważnie każdy przechodzi z APS-C na FF. A czy zostawi sobie stary aparat czy go sprzeda to już inna sprawa.
Wiele osób pracuje na 2 body. Np w takim przypadku jak opisałem wcześniej. Czyli na meczu futbolowym. FF w płetwie przedniej i APS-C na statywie za bramką. Albo FF i 300mm jako podstawowy i drugi obiektyw z APS-C dla bliskich ujęć - oba przy sobie.
Kolejny przykład z Air Show - FF z obiektywem 400mm do fotografowania stalowych ptaszków i APS-C z krótkim słoikiem do fotografowania lądowań i startów samolotów. W reportażu jak się robi stałkami również APS-C jako drugi aparat może się przydać.
Znajomy autora tematu chce zapłacić 2 000zł bo zapewne ważny jest dla niego dobry aparat, od sprawdzonego użytkownika, który nie pływał w kałuży. W innym przypadku pewnie szukałby za 1 500zł na Allegro w stanie "sklepowym".
Ostatnio edytowane przez cobalt ; 19-03-2014 o 11:20
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl