Z 10 razy już pisałem, ale dobrze SPECJALNIE DLA CIEBIE napiszę jeszcze raz.
Łatwiej mi się obrabia rawy z 6D.
Z 10 razy już pisałem, ale dobrze SPECJALNIE DLA CIEBIE napiszę jeszcze raz.
Łatwiej mi się obrabia rawy z 6D.
Canon 6D + 16-35/4L IS + 40/2.8 + 35/1.4A + 135/2L Fuji X-E1 X-A1 14 35 18-55 EF-20 BLC-XE1 BLC-XM1
Miałem 5DII, mam 5DIII, z 6D miałem kilkukrotną styczność. Mam takie same doświadczenia jak kolegów wyżej. Rawy z 5D3 i 6D są o wiele bardziej szczegółowe niż z 5D2, chodzi głównie o cienie. A jeżeli porównywać 5D3 i 6D, to praktycznie to samo, może z małą przewagą 6D. Ale tu trzeba byłoby robić sesję dwoma aparatami w tych samych warunkach i porównywać a takiej możliwości dotąd nie miałem.
R6, 5DIII, 24L, 35L, 50L, 85L, 135L, 16-35L, 24-70L, 70-200L, 100-400L, 580x2, 430 i inne graty
Foce zarobkowo czy af w 6 d da rade przy dynamicznych scenach npstro wywijająca para młodych????
Zapraszam - zrobione dosłownie w 10min ale może komuś się przyda
http://www.canon-board.info/canon-ds...0/#post1201342
5d II | 6d | S14 2.8 | C28 1.8 | C50 1.4 | C85 1.8 | 430EXII x2
Z tego co już wcześniej zdarzały się dyskusje na ten temat kolorystyka wyplutego zdjęcia z body to dość subiektywna opinia każdego i kwestia ustawień body
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Canon FF
ale jesli kilka osob zgodnie twierdzi, ze subiektywnie bardziej od X im sie podoba to co sie wywoluje z aparatu Y, to moze rowniez o czyms to swiadczyc?
a co do ustawien body to ja nie do konca wiem, jak one mialyby sie przekladac na RAW. bo o JPEG-ach tu raczej sie nie dyskutuje...