422 - super kompozycja geometryczna, dobre wykorzystanie szerokiego kąta.
423 - wyobraziłem sobie, że to ty![]()
Tryton
--------------------------------------------------------------
5DmkIII, 40D, 17-40L f4, 24-105L f4 IS, 50 f1.8 II, 85 f1.8, 100 f2.8L IS macro, 100-400L f4.5-5.6 IS
Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 08-12-2013 o 01:53
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Myśle, że bez przesady- akurat tutaj te "sprzety" nie są i nie bedą częścia tych krużganków - zrobią swoje (dokumentację) i za 3-4 godziny znikną - znam gorsze przykłady (nie tylko w fotografii) gdzie rózne wspólczesne "sprzęty" pozostaja jako trwały dodatek do miejsc i rzeczy historycznych.
Takie sprzęty generują oświetlenie, które niczego nie ilustruje, i którego ta architektura nie zaznała przez wieki. Lubię takie klimaty i czekam na światło naturalne albo i nie czekam jak czas nagli...ale żeby tak
Odnośnie zdjęcia 422 domknąłbym kompozycję po prawej "zakrętem" - tak lubię.
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
423 otrzymuje pierwsze miejsce za całokształt. Pozostałe razem na drugim miejscu przegrały o 0,003 sekundy
Ogólnie dobrze technicznie wyłapana biel.
Tryton
--------------------------------------------------------------
5DmkIII, 40D, 17-40L f4, 24-105L f4 IS, 50 f1.8 II, 85 f1.8, 100 f2.8L IS macro, 100-400L f4.5-5.6 IS