a gdyby na 14 uciąć dół (do poręczy) i przekonwertować do B&W?
a gdyby na 14 uciąć dół (do poręczy) i przekonwertować do B&W?
Witam wszystkich w nowym wątku.
Tak się składa, że mam sporo zdjęć tego typu i cały czas dochodzą nowe.
Uznałem, że temat może kogoś zainteresować, choćby z racji pewnej egzotyki technicznej.
Artyzmu tu nie będzie, ale poruszenia i brak światła - jak najbardziej.
Dlatego wszelkie pytania natury technicznej i ogólnej są mile widziane, natomiast komentarze, co do jakości zdjęć - mniej
Dobra, zaczynam od swojego własnego
1. Aktualny:
2. Poprzedni:
3.
4.
Europejskie Achtzehn Räder nie wyglądają nearly as mean....i nie ma nawet gdzie się rozpędzić bo dystanse krótkie
18 RÄDER ROLLEN - YouTube
4 bardzo fajna, mam w ogółe wrażenie, że gdzies już widziałem to zdjecie (lub podobne).
Fajne ciężarówki!
Jeśli chcesz pokazać ciężarówki, które jadą to użyj dłuższego czasu, aby było widać, że jadą ; ) Na wszystkich zdjęciach ciężarówki stoją w miejscu![]()
Dzięki wszystkim za odwiedziny.
Ok, wrzucę coś na YouTube
A na poważnie - to nie jest takie proste. W zasadzie większość zdjęć robię podczas jazdy, jeśli tylko pozwalają na to warunki drogowe. Najczęściej używam Sony A55. To maleństwo sprawdza mi się najlepiej w trucku, bo ma świetny LiveView i w miarę wygodnie mogę obsługiwać go jedną ręką.
Na wykonanie zdjęcia mam często dosłownie jedną sekundę, albo i mniej. Więc jak wyjdzie, to dobrze, jeśli nie - trudno.
Zauważ, że priorytetem w taki warunkach nie są mimo wszystko zdjęcia, ale utrzymanie pełnej kontroli nad pojazdem ważącym 40 ton i utrzymującym prędkość podróżną 110-120 km/h.
Dobra, wystarczy tych dywagacji, czas na parę świeżych fotek
9.
10. Fajny napis na drzwiach pasażera - "I don't know", czyli "Nie zawracać d... głowy..."
11. Jeśli ma się dobrą książkę, można miło spędzić czas w gigakorku...
Ostatnie super!![]()
5Dm2 | 16-35 4L IS | 24-70 2.8L II | 85 1.8 | 100 2.8L