Kiedy korzystałeś z 50D? Kiedy AF 5D błądził?
Kiedy było ciemniej?
Jak wygląda Twoja praca ze stałkami? Jeśli nie pracowałeś na tylu stałkach, to będzie CI dosyć ciężko zapanować nad kadrem. Tym bardziej nad kilkoma ustawieniami.
35/1.4 rozumiem, że ma w tym przypadku posłużyć jako przydatne szkiełko pod rozmycia, ale 70-200/2.8 jest niestety ciężki i mało wygodny. Zestaw z lampą i takim szkłem robi się strasznie mało poręczny.
Gdybym był Tobą, to zostawiłbym 5dmk1 i dokupił 5dmk2 lub 7D.
Ze szkieł skupiłbym się na: 16-35/2.8L + 85/1.8 + 135/2 (+tc 1,4)
135 jest bardzo poręcznym szkłem, a z tc 1,4 razy daje 200mm i światło 2.8 przy czym jest nadal poręczne![]()