Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 77

Wątek: FotoIt a polska dystrybucja

  1. #61
    Zablokowany
    Dołączył
    Aug 2011
    Miasto
    EL PL
    Posty
    394

    Domyślnie

    mogą kupować w hurcie taniej bez uprawnień gwarancyjnych - i dlatego sami płacą za naprawy...

  2. #62
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marfot Zobacz posta
    Może najliczniejsza w Polsce partia - Cena Jest Najważniejsza - dorobiła się jakiegoś systemu ochrony konsumenta uwikłanego w szarą transakcję. Sam wielokrotnie kupowałem wysyłkowo sprzęt i dostawałem jakiś śmieciowy rachunek, przy którym parogon z kiosku to solidna umowa kupna -sprzedaży. A niby sprzedawca solidny, polecany w necie. Jakaś cena w Euro, o Vacie ani słowa, jakiś egzotyczny wystawca tego kwitka - o firmie w której kupuję ani słowa. I przyznam modłiłem się tylko aby minął ten rok kalekiej gwarancji Canona bo nie wierzyłem, że mam jakieś prawa do naprawy. Sprzęt był OK, cena też, ale strona formalna taka sobie :-(.
    Nie rozumiem za bardzo Twojego rozgoryczenia skoro "wielokrotnie" wracasz na zakupy do człowieka, z którego jakości zarówno usług jak i "strony formalnej" jesteś aż tak niezadowolony..?
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    Gdyby to trafiło do serwisu z kompletem dokumentów (gwarancja podbita na tą samą firmę co paragon itp), to na pewno byłoby zrealizowane w ramach gwarancji.
    Kuba, obaj wiemy gdzie Foto-It kupuje Tamrony. Wiemy też, że to szkła z DE i są w nich komplety dokumentów gwarancyjnych Tamrona.
    Chcesz zatem powiedzieć, że zakup Tamronów poza dystrybucją PL (ale z UE) nie stanowi problemu dla Foto-techniki i bez problemy - przy dostarczeniu np. niemieckiej karty gwar. Tamron DE oraz faktury sprzedawcy z DE - mi go naprawią?
    Co zatem oznacza:
    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    Czyli już wszystko (dla mnie) jasne. Wierz mi, że jeśli kupiłbyś normalny obiektyw z polskiej dystrybucji, to już dawno miał byś w domu naprawiony.
    Szkła spoza polskiej dystrybucji nie są już normalne?
    Ostatnio edytowane przez nowart ; 19-11-2011 o 00:18 Powód: Automerged Doublepost

  3. #63
    Początki nałogu
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Otwock
    Wiek
    50
    Posty
    315

    Domyślnie

    Ja chętnie podzielę się inną historią, również z fotoit w roli głównej?
    Zakupiłem u nich C50/f1.4. Okazało się, że to ostatnia sztuka. Po minie sprzedawcy miałem wątpliwości, czy nie jest jakaś walnięta.Przypiąłem ją do 40d i fociłem tym zestawem prawie miesiąc, bez większych zastrzeżeń. Jak dokupiłem u nich C80/f1.8 wybrałem się na kalibrację szkieł do aparatu na Żytnią, bo 80tka miała ogromnego FF. Rozkalibrowali mi wszystko, ale to opisywałem przy innej okazji. Przy 50ce stwierdzili wadę fabryczną, mówili coś, że jest przekoszona. Zostawiłem ją na naprawę gwarancyjną. Zreperowali i okazało się że nadal całkiem fajne zdjęcia robi. I do teraz nie wiem, czy fotoit sprzedał bubla, czy serwis chciał zarobić??? Tak czy siak 50 przy zakupie wyglądała na jakaś taką wymacaną sztukę i więcej w fotoit zakupów nie robiłem.

  4. #64
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nowart Zobacz posta
    Kuba, obaj wiemy gdzie Foto-It kupuje Tamrony. Wiemy też, że to szkła z DE i są w nich komplety dokumentów gwarancyjnych Tamrona.
    Wiem, gdzie kupowało 6 lat temu (jak ten czas leci), a teraz wybacz, ale nie jestem w temacie. Jeśli nic się nie zmieniło, to o jakich my dokumentach mówimy, karcie gwarancyjnej ? Gdyby sprzedawca dostarczył do serwisu paragon lub fakturę to chyba nie byłoby żadnego problemu.
    Ostatnio edytowane przez Cichy ; 19-11-2011 o 09:02
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  5. #65
    Uzależniony Awatar szambonur
    Dołączył
    Jan 2011
    Miasto
    za siedmioma górami...
    Posty
    712

    Domyślnie

    Według moich informacji Polski serwis Tamrona w pełni uznaje druk gwarancji europejskiej...

  6. #66

    Domyślnie

    Witam serdecznie,
    chciałbym Państwu przedstawić stanowisko naszej firmy w zaistniałej sytuacji, wielu z użytkowników zna naszą atrakcyjną ofertę sprzętu tamrona, sigmy który w większości pochodzi z dystrybucji europejskiej nie Polskiej jest ona zdecydowanie mniej atrakcyjna, co do realizacji napraw serwisowych zarówno w Foto Technice(serwis Tamrona) jak i K-Consult (serwis Sigmy) możemy przeczytać zarówno pozytywne jak i bardzo negatywne opinie których jest zdecydowanie więcej, nasze doświadczenia z tymi firmami zadecydowały o tym że całkowicie wycofujemy się ze sprzedaży produktów Tamrona i Sigmy gdyż kompetencje serwisowe są na poziomie nie do zaakceptowania zarówno przez użytkowników jak i sklep, (co do Euro Gwarancji nie jest uznawana w wyżej wymienionych firmach, co niestanowi żadnego problemu dla Canona czy Nikona). Bardzo mi przykro i przepraszam w imieniu całej firmy za negatywne doświadczenia jakie Państwa spotkały podczas naprawy serwisowej.

    Z Poważaniem
    Łukasz Sakowski

  7. #67
    Uzależniony Awatar szambonur
    Dołączył
    Jan 2011
    Miasto
    za siedmioma górami...
    Posty
    712

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez fotoit.pl Zobacz posta
    Witam serdecznie,
    chciałbym Państwu przedstawić stanowisko naszej firmy w zaistniałej sytuacji, wielu z użytkowników zna naszą atrakcyjną ofertę sprzętu tamrona, sigmy który w większości pochodzi z dystrybucji europejskiej nie Polskiej jest ona zdecydowanie mniej atrakcyjna, co do realizacji napraw serwisowych zarówno w Foto Technice(serwis Tamrona) jak i K-Consult (serwis Sigmy) możemy przeczytać zarówno pozytywne jak i bardzo negatywne opinie których jest zdecydowanie więcej, nasze doświadczenia z tymi firmami zadecydowały o tym że całkowicie wycofujemy się ze sprzedaży produktów Tamrona i Sigmy gdyż kompetencje serwisowe są na poziomie nie do zaakceptowania zarówno przez użytkowników jak i sklep, (co do Euro Gwarancji nie jest uznawana w wyżej wymienionych firmach, co niestanowi żadnego problemu dla Canona czy Nikona). Bardzo mi przykro i przepraszam w imieniu całej firmy za negatywne doświadczenia jakie Państwa spotkały podczas naprawy serwisowej.

    Z Poważaniem
    Łukasz Sakowski
    Panie Łukaszu (kieruje bezpośrednio skoro się Pan przedstawił)
    To co Pan napisał nie jest żadnym stanowiskiem w zaistniałej sytuacji... Stanowisko to Pan przedstawi jak wytłumaczy mi dlaczego przez miesiąc byłem oszukiwany w temacie statusu naprawy... Zrzucanie winy na Serwis proszę sobie darować gdyż za dużo osób zna sprawę od "wewnątrz". Jak można powielać wielokrotnie kłamstwo iż obiektyw jest już naprawiony, lub opłata za naprawę została wykonana i właśnie czekamy na kuriera lub tym podobne..., a tak naprawdę obiektyw przeleżał miesiąc w serwisie ponieważ nie było żadnego zainteresowania z Waszej strony. Jeżeli odpowie Pan na proste pytanie DLACZEGO?... wtedy dopiero zajmie Pan stanowisko w tej sprawie...

    pozdrawiam
    Paweł Dutka

  8. #68
    Uzależniony Awatar namoamo
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    Wawa
    Wiek
    42
    Posty
    928

    Domyślnie

    Ja również miałem przygodę z VC w moim Tamronie. Długie czekanie, w końcu zamiast ekspertyzy telefon że obiektyw już naprawiony z wystawionym kosztorysem.
    Jednak Foto-it uznał mój przypadek jako naprawę gwarancyjną, więc złego słowa na nich nie powiem. A Tamron, jak Tamron, chciałem tańszą alternatywę 17-55is to dostałem. Więcej produktów tej marki nie kupię ;-)

  9. #69
    Bywalec Awatar 4kwiatek
    Dołączył
    Sep 2006
    Miasto
    T-miasto
    Posty
    230

    Domyślnie

    Hi...
    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    A był też paragon / faktura europejska ?
    Cichy - jako Twój wierny klient... - WT? "faktura europejska" ? Wystawiasz taką ? Wydawało mi się że Polska leży w Europie Czy chodzi o fakturę z PL przed NIP ?

    Czy chodziło Ci o to że Fotoit nie jest w europejskiej sieci sprzedaży Tamrona ?


    Pozdrawiam...

  10. #70
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 4kwiatek Zobacz posta
    Hi...
    Cichy - jako Twój wierny klient... - WT? "faktura europejska" ? Wystawiasz taką ? Wydawało mi się że Polska leży w Europie Czy chodzi o fakturę z PL przed NIP ?

    Czy chodziło Ci o to że Fotoit nie jest w europejskiej sieci sprzedaży Tamrona ?
    Pozdrawiam...
    Nie wiem, po co wprowadzasz zamęt. Europejską, czyli albo polską, albo z innego kraju unijnego.

    Ja się nie dowiadywałem, jakie dokumenty zostały przesyłane do serwisu i dlaczego sklep płacił za naprawę, bo to już nie moja sprawa.

    Zbadałem pobieżnie sprawę z uwagi na niepochlebną opinię dotyczącą serwisu i tyle. Działania konkurencji mnie mało interesują, dbam wyłącznie o reputację własną i firmy, z którą współpracuję.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •