Samodzielna naprawa to nie jest dobry pomysł. Przeciez naprawa w serwisie nic nie kosztuje i jest wykonana porządnie.
Samodzielna naprawa to nie jest dobry pomysł. Przeciez naprawa w serwisie nic nie kosztuje i jest wykonana porządnie.
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII
nie zrobił - nie miałem 5d a mkII które mam chyba nie ma tej przypadłości
za to sporo innych rzeczy kleiłem jednym i drugim klejem - na szybko kleje typu superglue - OK (ale uwaga na osad i rozlanie) , jak chce coś trwale skleić i bez ryzyka - tylko poxipol i jemu podobne
oczywiście w pełni się zgadzam z tym że najlepiej wysłać do ASO skoro i tak wymienią za free - o klejach pisałem tylko na wypadek jak ktoś nie ma czasu na wysyłkę i musi miec sklejone "na już" (po godzinie na poxipolu mógłby focić w sumie - będzie już dostatecznie twardy)
Ostatnio edytowane przez Em Es ; 17-10-2011 o 21:52
5d pojechało na żytnią - lustro zabezpieczyłem w kopercie i dołączyłem do paczki. Wcześniej zdzwoniłem żeby upewnić się czy zrobią mi naprawę gratis, pan w słuchawce powiedział że przez tel. nie powie bo musi zobaczyć sprzęt, ale prawdopodobnie tak - wiedział o co chodzi, z ciekawości zapytałem ile może potrwać naprawa, pan w słuchawce szybko odpowiedział 2 tygodnie, to ja ze zdziwieniem dopytuje że DO DWÓCH TYGODNI? a on, nie naprawa potrwa dwa tygodnie - załamałem ręce ale w głębi duszy mam nadzieję że potrwa to trochę krócej Pozdrawiam.
lubię 40d i nie chcę 50d tym bardziej 60d
Naprawa tak naprawdę trwa 5 dni + dostawa kurierem, więc zamyka sie w tygodniu. Nie ma co narzekać i martwic sie na zapas![]()
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII
Dzisiaj dołączyłem do grona nieszczęśliwych (na razie) bezlusterkowców C5d. Mam nadzieję, że wszystko będzie profesjonalnie i po naprawie będę szczęśliwy, jak do tej pory, i nie będzie niemiłych zaskoczeń ze strony serwisu. Przeczytałem całe forum - dzięki za wszystkie uwagi - i wysyłam do serwisu. Ale nie umiem znaleźć kodu-informacji jaki należny podać podczas wysyłki, aby wysłać paczkę dhl lub dpd na koszt CSI? Wytłumaczcie jak cielęciu na polu. Dzięki.
Moje lustro odpadło jakoś na początku listopada przy przebiegu 171 000. Robią za free więc luzik
Rodos http://www.e-csi.pl/pl/wysylka.html
Ostatnio edytowane przez zanussi ; 27-11-2011 o 19:13
Oko plus aparat - dobrana para.
sprzęt do generowania, rozpraszania, skupiania i rejestrowania świat(ł)a.....
Dzięki zanussi. Brak lustra skutkuje tym, że nie widzę obrazu. Ale aparat zdjęcia cyka. Robiąc zdjęcia bez lustra słychać, że AF działa (i widać że skala odległości na obiektywie obraca się) w efekcie miga punkt AF i dźwiękiem tak jakby potwierdzał ustawienie ostrości, ale po sprawdzeniu (na wyświetlaczu oraz w DPP) dla aktywnego punktu AF zdjęcie wychodzi nieostre. Po włożeniu lustra "złapał" ostrość. - ???
Wobec powyższego mam pytania: czy lustro (jego brak) ma wpływ na niepoprawne działanie AF? oraz drugie: jeżeli tak, to czy po wklejeniu lustra serwis sprawdza działanie AF? Jeżeli ktoś mógłby mi odpowiedzieć - Dziękuję i Pozdrawiam.
R6 + S17-35 + 24-70/2.8 + 50/1.8 + 85/1.8 + 70-200/2.8
Ex Sony a6500, 70D, 40D, 30D
Odpowiedzi na drugie pytanie szukać należy w Serwisie.
Właściwie jakie to ma znaczenie, skoro wysyłasz do nich puszkę i wypadnięte lustro a otrzymujesz w pełni sprawny sprzęt naprawiony i przesłany na koszt producenta![]()
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII
Bardzo dziękuję za wszystkie porady![]()