Witam!
Z fotografia zwiazany jestem od niedawna, dokladnie od tamtego tygodnia, bo wlasnie wtedy kupilem sobie lustrzanke. A co za tym idzie jestem amatorem przez duze "A"...
1.
2.
3.
Ps.MacGyver - dzieki... :wink:
Wersja do druku
Witam!
Z fotografia zwiazany jestem od niedawna, dokladnie od tamtego tygodnia, bo wlasnie wtedy kupilem sobie lustrzanke. A co za tym idzie jestem amatorem przez duze "A"...
1.
2.
3.
Ps.MacGyver - dzieki... :wink:
brakuje ostrości, bardzo...
5.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
6.
przekombinowana ta 4-ka, myślę że w wersji normalnej skonwertowanej do bw wyglądała by fajnie...
spoks ;)
expertem nie jestem, ale tak jak w wielu miejscach piszą - obróbka jest jak dobry makijaż, nie przeszkadza, nie jest widoczna a poprawia całokształt - i takiej obróbki jestem zwolennikiem, ale jak to z gustami bywa jednemu to innemu tamto :)
najważniejsze to chęci mieć i pomysł jakiś więc działaj dalej! :]
7.
Moim zdaniem po konwersji jednak, to nie jest to samo, ale... :roll:
4 jest jakimś pomysłem - Brawo. Pozostałe przekombinowane lub/i nieostre. Podpisuję się pod tym co napisał Krisnjr. Spróbuj bez HDRów i PSów. Pomyśl że masz film 35mm i 36 zdjęć może 38. Daj coś prosto z puszki. Powodzenia:mrgreen:
No to prosto z puchy...
8.
9.
10.
Tu zmienilem na B&W
11.
10 byłoby lepsze gdybyś pokazał trochę wiecej oczu :)
Nie bież to co jest tylko Ty panujesz nad kadrem. Poczytaj na temat podziału kadru. O lini horyzontu tak wiele napisano i centralnych kadrach też. Czytanie naprawdę nie boli. Np.: http://www.canon-board.info/showthread.php?t=75868:!: oraz http://www.canon-board.info/showthread.php?t=1510
wszystkim tym zdjeciom brakuje ostrosci.................i to naprawde bardzo
... chyba ze mam cos z monitorem:)
dalej na większości zdjęć nieostro(może tego tamrona wartoby dać do kalibracji?), kadry mało ciekawe.....kolega Bogdan60 dobrze Ci radzi :-)
16.
17.
18.
19.
20.