Nowy user przedstawia swoją rodzinę, czyli albumu część pierwsza.
Wersja do druku
bardzo ładne zdjęcie - gratuluję tak dobrego startu
Bardzo ładne zdjęcie - uchwyciłeś duzo blasku na tęczówkach, dodaje to dziewczynce niezwykłości. Bardzo trafna kompozycja poza tym, dobrze dobrana GO - widać, że ie jesteś taki "amator..ek"
PS. A urodę to po kim ma ta Mała Księżniczka?
Wow!! Nie znam się za bardzo, ale zaparło mi dech. Piękne !:shock:
Zdjęcie super ale juz je widziałem na innym [mniej lub bardziej konkurencyjnym forum] czyż nie???
Super !!!
Czekam na inne :-)
łaaaaadne
ŚLICZNE - ale będzie pamiątka!
Nie no SUPER!!!
Życzę dalej TAKICH ujęć.
Pozdrawiam Tomek
Bardzo ładne foto.
Następne wrzucaj już mniejsze, pomijając regulamin to do prezentacji zdjęć na forum optymalna wydaje się szerokość 800 px, przy większych rozjeżdżają się ramki, a na monitorach o mniejszej rozdzielczości zaczyna się zabawa z suwaczkiem.
niemożliwe by mamusia przebiła tę małą ;p
Po takiej fotografii to nastepne mogą być niestety tylko gorsze.
Z wysokiego pułapu zaczołeś :smile:
super, podoba mi sie bardzo:)
No tak , niezły pstryk - niebo z widocznym PSuciem ale fajnie wyszło i tylko troszkę tej prawej nószki szkoda.
zdjęcia ekstra...i pierwsze i drugie...i nie mam nic przeciwko PSuciu...a wręcz przeciwnie jest bardziej wyraziste.... a co do nóżki...hmmm...sekundę później i nóżka byłaby widoczna... może zrobiłeś seryjnie?
No ładnie ładnie. Super pomysl z uzycie zdjecia czarno-bialego... Fakt, trzeba sie przypatrzec żeby znalezc stope :o
Naprawdę robi wrażenie.
Córeczka śliczniutka i dobrze pokazana. Te oczy niejednemu złamią serce ;)
Czekam z niecierpliwością na protoplastkę.
Powodzenia.
Pozdrawiam.
Kilka razy już odpalałem tego posta i za każdym razem szok.
Boję się za długo patrzeć w te oczy...;)
Pierwsza fota superowa. Uważam, że w drugiej przedobrzyłeś w PS. Szkoda dobrego zdjęcia. Sztucznie.
Gratuluję udanego startu w CB :) . Z ciekawością czekam na kolejny "krok".