WYCIETE Z DOWCIPOW NIE O FOTOGRAFII - http://canon-board.info/showthread.php?t=19909
Niektórzy wolą nadal nie jeździć na światłach, ale za to mają "genialny" pomysł LOL
http://www.poboczem.pl/szukaj/news/w...swiatla,900264
Wersja do druku
WYCIETE Z DOWCIPOW NIE O FOTOGRAFII - http://canon-board.info/showthread.php?t=19909
Niektórzy wolą nadal nie jeździć na światłach, ale za to mają "genialny" pomysł LOL
http://www.poboczem.pl/szukaj/news/w...swiatla,900264
W pełni się zgadzam, poza 1 kwestią:
Czy we mgle również OBOWIĄZKOWO światła mijania muszą by włączone? Przecież poto mamy przeciwmgłowe, żeby wtedy je stosowac (mówie oczywiście o przednich). Jeżeli światła mijania muszą by włączone również wtedy - wtedy imo przepis jest do bani. Światło się rozprasza i za przeproszeniem gówno widac.
Ja jeżdżę na światłach cały rok już od 12-tu lat i nie wiem czy więcej mnie to kosztuje, może dlatego, że jeżdżę 18-to letnią Toyotą a nie nową Alfą. Nienawidzę takich debili, pewnie to gościu, który notorycznie wyprzedza na trzeciego albo siedzi na ogonie i mruga, żeby mu zjechać (tylko jak teraz zamruga?). Życzę temu gościowi bardzo dużo mandatów.
Mnie tam nauczyli, ze swiatla sie wlacza rownoczesnie z przekreceniem kluczyka w stacyjce, a wylacza w momencie wyjecia go z tejze ;-)
A na siedzacego na ogonie "niecierpliwego", przynajmniej w miescie, automatycznie reaguje:
- zejsciem do jakichs 45km/h,
- wlaczeniem tempomatu
- rozkoszowaniem sie widokiem w lusterku wstecznym :mrgreen:
muflon no po prostu uwielbiam takich, ktorzy zachowuja sie jak Ty, nie przyszlo Ci do glowy ze temu komus sie moze spieszyc i to moze byc dla kogos zyciowa sprawa zeby zdazyc?? zona rodzi, ktos z rodziny umiera etc...
i jeszcze powiedz ze robisz to na lewym pasie kiedy prawy jest pusty...
Co do jazdy na światłach przez cały rok, to jestem zdania takiego, że jeśli ktoś nie widzi pojazdów nadjeżdżających z przeciwka to niech lepiej nie wsiada więcej do auta!