witam,
Które z tych dwóch szkieł zabralibyście na ślubny reportaż (ceremonia)
70 -200 f.4L is , 70 -200 f2.8L :?:
pozostałe szkła:
16-35 f2.8L
24-70 f2.8L
pozdr,
m :-?
Wersja do druku
witam,
Które z tych dwóch szkieł zabralibyście na ślubny reportaż (ceremonia)
70 -200 f.4L is , 70 -200 f2.8L :?:
pozostałe szkła:
16-35 f2.8L
24-70 f2.8L
pozdr,
m :-?
Zdecydowanie 2.8, lepiej wyeksponujesz pewne ujecia :) ze wzgledu na te wartosc. Tak mysle.
stary ale Ty przeciez kupiłes juz 2.8
http://canon-board.info/showpost.php...2&postcount=43
troche nie za późno na tego typu dylematy?:D
jak Cie to pocieszy to od 2 tyg mam kase na ktoryś z tych dwóch i nie wiem ktory wziąc :D
ale ja chyba wezme f4 z IS i zobacze... jak bedzie lipa to dozbieram kasy sprzedam czwórke i kupie 2.8 IS a wtedy o ile nie wypusczą np 70-200 1.8 IS skończa sie dylematy w tym zakresie ogniskowej:D
mam podobny dylemat na horyzoncie....
ale kiedy zerknąłem na testy http://www.the-digital-picture.com/R...9&LensComp=242
skłaniam się do f/4 IS, no ale to tylko tablice. Może jest ktoś z "normalnymi" zdjęciami z tych szkieł - pochwalcie się
ja oddałem 70-200 f2.8L do tesów i kalibracji w serwisie Canona, usługa jest bezpłatna jeżeli sprzęt jest na gwarancji.
patrz: http://www.canon-board.info/showthre...358#post288358
Ps. foty koncertowa z F4 bez is
http://www.digart.pl/praca/674780/Adam_Wendt.html
http://www.digart.pl/praca/673705/Ma...znikowski.html
z 70 -200f2.8L nie miałem okazji focic jeszcze w takich warunkach, choć impreza już tuż tuż ...
i gdybam... ;)
jeżeli bez IS i na f/4 tak dobrze sobie poradziłeś w takich warunkach, to może nie warto dokładać 2000 PLN-ów za IS..hmmm
tym bardziej, że na ślubach to raczej więcej światła bywa szczególnie na plenerach - bo jak rozumiem m. in. do portretów planujesz to szkło...
Tylko na koncertach? Pytam w kontekscie tego wątku i mojego pytania...
http://canon-board.info/showthread.php?t=19258&page=5
Przypominam, że stabilizacja nie stabilizuje ludzików przed obiektywem.
:)
A jaśniejsze światło ma szansę, aby tak wydłużyć czas, by gość się nie poruszył.
:)
Z drugiej strony jeśli te ludziki siedzą nieruchomo to stabilizacja daje nam 3EV a zamiana na 2,8 tylko 1EV :)
a amsz rację.
Napisało mi się na odwrót.
:)
Trochę dziwny pomysł fotografować na ślubie takimi obiektywami.
no właśnie , GSI co w tym dziwnego ? ?
witam
tu masz 2,8 na iso 1000
mam gdzies surowe rawy ale to nie dzis
link
w poniedzialek wracam to poszukam
Pozdrawiam Darek
Witam,
wczoraj zarejestrowalem sie na forum, wiec na wstepie chcialem powitac wszystkich.
Przypatruje sie dyskusji widze ze mam podobny dylemat lecz w krotkich ogniskowych.
Otoz stoje przed decyzja zakupu obiektywy do 20D i nie wiem co wybrac 24-70 2.8 czy 24-105 4 IS.
Dodam ze generalnie zajmuje sie fotograia slubna i przeroznymi imprezami.
Jesli ktos moze mi udzielic kilku cennych uwag bede wdzieczny.
Pozdrawiam
http://canon-board.info/showthread.php?t=20096
http://canon-board.info/showthread.php?t=5085Cytat:
Dodam ze generalnie zajmuje sie fotograia slubna i przeroznymi imprezami.
Moje uwagi (moze niezbyt cenne):Cytat:
Jesli ktos moze mi udzielic kilku cennych uwag bede wdzieczny.
- zanim zapytasz - poszukaj, poczytaj
- kontynuuj w watku o sprzecie do slubow
Osobiście uwazam, że stałka o 30mm ew. 50mm w 100 % wystarcza (x1.6). I takim obiektami robię 100 % zdjęć. Mam 70-200 /4L i nie widze zastosowania przy zdjęciach ślubnych.
W plener 70-200 ujdzie, choć to ciężka kobyła, znacznie lepszy w takich sytuacjach jest 135/2 L.
Pzdr.
w połowe wesela IS moze byc baaardzo pomocny ;)
Mówisz o ceremoni. W ty wypadku w 90% nie bedziesz miał okazji żeby go używać. Pytanie czy warto go kupować dla 10% zdjęć. Ja bym to przeznaczył na 35 1,4 L jeśli koniecznie chcesz mieć elkę.
jezeli do ceremoni to macie racje jakos 70-200 nie bardzo sie nada :)
ale w plenerze bedzie ok :)