Mam problem. W momencie kiedy batery jest w połowie wyczerpany nie mogę sciągnąć zdjeć. Pojawia sie komunikat: "zbyt słaba bateria". Wg mnie to nienormalne ale jest to mój pierwsza cyfra i nie mam doświadczenia.:?
Wersja do druku
Mam problem. W momencie kiedy batery jest w połowie wyczerpany nie mogę sciągnąć zdjeć. Pojawia sie komunikat: "zbyt słaba bateria". Wg mnie to nienormalne ale jest to mój pierwsza cyfra i nie mam doświadczenia.:?
To normalne. Jeśli podpinasz aparat do komputera to lubi mieć on pełną baterię. Doładuj trochę i będzie ok. Najlepiej jednak kup sobie czytnik i zapomnij o problemie.
Jak wyzej - czytnik jest szybszy, wygodniejszy, nie zuzywa gniazda w aparacie i nie wymaga baterii :roll: .
Ok. Ponieważ jestem w tym temacie świeży to zapytam co to jest czytnik i ile toto kosztuje?
Chodzi o czytnik kart. Możesz kupić tylko do kart używanych w Twoim aparacie czyli Compact Flash (cena 30-40) lub czytnik uniwersalny jesli chcesz korzystać jeszcze z innych kart (ok. 50-100). Czytnik taki podłącza się do USB.
Sprawa jest bardzo prosta "do obejścia" równiez przy bardzo małym poziomie naładowania baterii. Wchodzisz:Cytat:
Zamieszczone przez mastaf
> mój komputer
> canon 350D (komputer tworzy zawsze nowy napęd z aparatem cyfrowym po podłączeniu kablem USB)
> po wejściu do tego napędu (350D) zaznaczasz pliki które chcesz przegrać następnie kopiuj, wchodzisz ponownie na "mój komputer" do dowolnego dysku/katalogu/podkatalogu? gdzie chcesz to wrzucić i polecenie wklej
Idzie bez problemów-przynajmniej w WinXP (nie pamiętam jak starsze systemy działały typu Win98,Win95 itd.)
Ja dla odmiany zaproponuję kupno drugiej baterii.
Czytnik kart ma jedną wadę (moje subiektywne odczucie): nie można automatycznie zgrywać zdjęć do katalogu z podaną datą zrobienia zdjęcia.
A przy okazji drugi akumulatorek się przydaje ;-) .
Możliwość zgrywania zdjęć w określony sposób nie zależy od czytnika i aparatu, tylko od softu jakiego używasz.Cytat:
Zamieszczone przez tomalxx