Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Akumulatorek w 350d

mastaf
    Guest

Domyślnie Akumulatorek w 350d

Mam problem. W momencie kiedy batery jest w połowie wyczerpany nie mogę sciągnąć zdjeć. Pojawia sie komunikat: "zbyt słaba bateria". Wg mnie to nienormalne ale jest to mój pierwsza cyfra i nie mam doświadczenia.

Pełne uzależnienie Awatar aptur

Domyślnie

To normalne. Jeśli podpinasz aparat do komputera to lubi mieć on pełną baterię. Doładuj trochę i będzie ok. Najlepiej jednak kup sobie czytnik i zapomnij o problemie.

zło konieczne Awatar Vitez
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Jak wyzej - czytnik jest szybszy, wygodniejszy, nie zuzywa gniazda w aparacie i nie wymaga baterii .

mastaf
    Guest

Domyślnie

Ok. Ponieważ jestem w tym temacie świeży to zapytam co to jest czytnik i ile toto kosztuje?

Pełne uzależnienie Awatar aptur

Domyślnie

Chodzi o czytnik kart. Możesz kupić tylko do kart używanych w Twoim aparacie czyli Compact Flash (cena 30-40) lub czytnik uniwersalny jesli chcesz korzystać jeszcze z innych kart (ok. 50-100). Czytnik taki podłącza się do USB.

Bywalec Awatar Costus
    Miasto
    Zielona Góra

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez mastaf
    Mam problem. W momencie kiedy batery jest w połowie wyczerpany nie mogę sciągnąć zdjeć. Pojawia sie komunikat: "zbyt słaba bateria". Wg mnie to nienormalne ale jest to mój pierwsza cyfra i nie mam doświadczenia.
    Sprawa jest bardzo prosta "do obejścia" równiez przy bardzo małym poziomie naładowania baterii. Wchodzisz:
    > mój komputer
    > canon 350D (komputer tworzy zawsze nowy napęd z aparatem cyfrowym po podłączeniu kablem USB)
    > po wejściu do tego napędu (350D) zaznaczasz pliki które chcesz przegrać następnie kopiuj, wchodzisz ponownie na "mój komputer" do dowolnego dysku/katalogu/podkatalogu? gdzie chcesz to wrzucić i polecenie wklej
    Idzie bez problemów-przynajmniej w WinXP (nie pamiętam jak starsze systemy działały typu Win98,Win95 itd.)